Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

'03 A3 1.8T hentet fra Drammen


Roiku

Anbefalte innlegg

Mener du seriøst at turboen kan vere rødglødene etter hardkjøring?  Det må vere noe av det dommeste jeg har hørt på lenge!

For at turboen skal vere rødglødene må temperaturen godt over 1000grader og da ville du ødlagt det meste av tetninger og pakinger ikke for og tenke på olja til truboen hadde sikker vert så tynn og kjølevatnet hadde sikker kokt.. men hallo tenk deg om mekkern? kanskje du skal bytte nick?

 

Hva tror du det er som varmer opp trurboen? Jo eksosen? og hvor varm er eksosen den er fra 250 - 400* hvordan skal den blir glødende da?

9578194[/snapback]

 

Har sett det selv på en Golf GT, og så veldig fargeblind er jeg ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mener du seriøst at turboen kan vere rødglødene etter hardkjøring? Det må vere noe av det dommeste jeg har hørt på lenge!

For at turboen skal vere rødglødene må temperaturen godt over 1000grader og da ville du ødlagt det meste av tetninger og pakinger ikke for og tenke på olja til truboen hadde sikker vert så tynn og kjølevatnet hadde sikker kokt.. men hallo tenk deg om mekkern? kanskje du skal bytte nick?

 

Hva tror du det er som varmer opp trurboen? Jo eksosen? og hvor varm er eksosen den er fra 250 - 400* hvordan skal den blir glødende da?

 

før du slenger ut slikt svada anbefaler jeg deg å gjøre litt research..

 

her har du bl.a en motor i benk

 

http://us1.webpublications.com.au/static/i...3/2311_12mg.jpg

 

har selv sett en rødglødende eksosmanifold på en scorpio 2.0i uten turbo etter litt hard kjøring i skogen. (jeg satt på)

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...