FlowerEye Skrevet 22. september 2007 Skrevet 22. september 2007 Jeg sitter nå og spiller det veldig gamle Harvest Moon spillet på snes emulator her på PC-en. Er litt lei i og med at jeg har spilt dette i 6 år, så jeg lastet ned gamecube emulatoren, men uansett hvor mye jeg leter, finner jeg ingen plasser jeg kan laste ned Harvest Moon spillet. Noen her som kanskje kan hjelpe meg, eller strider det kanskje med retningslinjene?
Isbilen Skrevet 22. september 2007 Skrevet 22. september 2007 For det første strider det mot retningslinjene, og for det andre er det langt ifra alle GC-spill som lar seg emulere sånn noenlunde tilfredsstillende.
Bendorama Skrevet 22. september 2007 Skrevet 22. september 2007 Kjøp deg gamecube heller koster ikke så mye den nå
FlowerEye Skrevet 22. september 2007 Forfatter Skrevet 22. september 2007 Jo, kunne jo gjort det, men hadde vært fint å få prøvd litt på dataen først i alle fall
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 22. september 2007 Skrevet 22. september 2007 Du tok ikke hintet da din første tråd ble slettet?
ttt Skrevet 22. september 2007 Skrevet 22. september 2007 Som sagt er ikkje det lov å diskutere dette på forumet. Les gjerne igjennom retningslinjene ein gong til, då særleg #8 der dette er diskutert.
Anbefalte innlegg