Gå til innhold

Kjære alle gamer.no forum brukere !


Anbefalte innlegg

Kjære alle sammen, det er med den største tone av vennlighet jeg spør pent om dere som lager "Er XX noe bra ?", "Hår i maten VS sjampo på tissen", "Halo halo halo halo halo halo halo" tråder, kan være så snille å tenke dere om 2 sekunder før dere poster ? Et par enkle punkter som kan hjelpe :

 

- Gir denne posten noen nevneverdig mening ?

- Handler denne posten om såpass subjektive ting at det ikke er vits i å poste ?

- Kunne jeg brukt denne tiden jeg bruker på å poste noe så håpøst som dette på å tafse på meg selv i stedet ? OG ville det være mer givende å tafse på meg selv ?

- Virkelig... kjære deg selv, les gjennom det du akkurat skrev og si til deg selv at dette er gull verdt !

 

Og til dere som lurer på om spill er noe bra. Hva med å sjekke google for "Spillnavn Review" eller søke på IGN. Da får du et mer objektivt svar enn hva du vil få her.

 

Jeg er ganske klar over at denne posten kan falle under kategorien "Uint. tråd" for mange, men når jeg faktisk blir irritert og får lyst til å svare på poster med frekke kommentarer som ikke hører hjemme så får jeg prøve å si ifra i en semi-saklig tråd. Kall det gjerne en slags utviklet catch 22.

 

DET ER SÅ MANGE UNØDVENDIGE, HÅPLØSE TRÅDER ! JEG DAUER ! (caps ja!)

 

-Penis !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du er klar over at det ikke er noen som tvinger deg til å trykke på alle trådene her, og i det hele tatt å være her?

Og til dere som lurer på om spill er noe bra. Hva med å sjekke google for "Spillnavn Review" eller søke på IGN. Da får du et mer objektivt svar enn hva du vil få her.

Beklager, men jeg mener nå at å få meninger fra 10-20 stykker gir bedre grunnlag enn å lese en anmeldelse av et spill (hvertfall av IGN vel og merke) som en eller annen fyr har skrevet.

 

kjære moderatorer: steng denne tråden før det blir flamewar 2007 her

Lenke til kommentar
du er klar over at det ikke er noen som tvinger deg til å trykke på alle trådene her, og i det hele tatt å være her?
Og til dere som lurer på om spill er noe bra. Hva med å sjekke google for "Spillnavn Review" eller søke på IGN. Da får du et mer objektivt svar enn hva du vil få her.

Beklager, men jeg mener nå at å få meninger fra 10-20 stykker gir bedre grunnlag enn å lese en anmeldelse av et spill (hvertfall av IGN vel og merke) som en eller annen fyr har skrevet.

 

kjære moderatorer: steng denne tråden før det blir flamewar 2007 her

9548824[/snapback]

 

 

1. Når tråder har emnetittel som : "WAOWEEE!" så vil jo nysgjerrigheten i meg såklart trykke.

 

2. 10-20 stykker som svarer kort fortalt : Det suger, eller det ruler er ikke akkurat det jeg vil kalle et godt underlag for å finne ut om et spill er bra eller ikke. Ja, jeg er klar over at det også finnes de som faktisk skriver lengre poster som forklarer litt om spillet, men de er det ikke flust av. På steder som f.eks IGN, har de som reviewer spillet som regel såpass erfaring at de legger seg på et litt mer objektivt plan. Samtidig tar de for seg gode og dårlige sider av spillet, og hvem det evt vil passe for. De får også karakterer basert på en rekke egenskaper. I tillegg kommer det meta scores, og player reviews. Ser ikke helt hvordan dette kan være dårligere enn å finne det ut her, når man kunne fått en dyp og grundig gjennomgang samt info fra hva andre spillere mener et annet sted.

 

3. Ja regner egentlig med at tråden blir stengt, så det er helt kurrant.

Lenke til kommentar

Stenger denne tråden, den er i beste fall meningsløs. Vi har retningslinjer og regler som regulerer hvordan vi vil at forumet skal brukes. Hvis du kommer over tråder eller poster som strider med disse, står du (og alle andre) fritt til å trykke på rapporteringsknappen, så vil en moderator vurdere hvert enkelt tilfelle.

Endret av Aasgaard
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...