Gå til innhold

Conan, hit or shit?


Slugge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Conan til X360 ble slaktet av VG:

 

http://www1.vg.no/spill/artikkel.php?artid=173245

 

Tror dere det går like dårlig med PS3 versjonen? :p

9633591[/snapback]

 

Det får pepper fordi det er en blåkopi av God Of War. Virker som de har hengt seg opp i hvilke deler av spillet som er klin likt GoW mer enn om Conan er et bra spill.

 

Blir ikke helt klok på dette. Samma for meg om det er en blåkopi så lenge det er et bra spill

Lenke til kommentar
Ingen av dem type spill slår Ninja Gaiden eller God Of War

Dem er og blir best i den sjangeren :cool:

9634501[/snapback]

 

God of war får man ikke tak i til ps3 eller xbox360 for den saks skyld. Ninja Gaiden synes jeg blei alt for mye combo-fiks-fakseri. Var ingen "lett" måte i NG å få til bra moves på sånn som i Heavenly Sword der man kan velde mellom de tre forskjellige angrepsmetodene og trykke litt vilt innimellom får å få til noen comboer.

 

Hvis God Of War er bra er vel Conan bra siden det er en blåkopi?

Lenke til kommentar

Var også på en presentasjon av dette spillet med THQ, mulig det var den samme som Rune Fjeld Olsen var på. Det stemmer hvertfall at spillet er en tro kopi av God of War. THQ sammenlignet Conan med God of War ned til minste detalj, antall våpen sammenlignet de, slåssingen sammenlignet de, menyen hvor du ser combor osv er nesten identisk med GoW, krukker med røde/grønne orbs osv.

 

Nei, dette tror jeg rett og slett skulle vært delt ut bøter for. Det er GoW med nye skins på characters og et nytt navn.

Lenke til kommentar
Var også på en presentasjon av dette spillet med THQ, mulig det var den samme som Rune Fjeld Olsen var på. Det stemmer hvertfall at spillet er en tro kopi av God of War. THQ sammenlignet Conan med God of War ned til minste detalj, antall våpen sammenlignet de, slåssingen sammenlignet de, menyen hvor du ser combor osv er nesten identisk med GoW, krukker med røde/grønne orbs osv.

 

Nei, dette tror jeg rett og slett skulle vært delt ut bøter for. Det er GoW med nye skins på characters og et nytt navn.

9639682[/snapback]

 

Så med andre ord så er dette like bra som GoW?

Lenke til kommentar
Ingen av dem type spill slår Ninja Gaiden eller God Of War

Dem er og blir best i den sjangeren :cool:

9634501[/snapback]

 

God of war får man ikke tak i til ps3 eller xbox360 for den saks skyld. Ninja Gaiden synes jeg blei alt for mye combo-fiks-fakseri. Var ingen "lett" måte i NG å få til bra moves på sånn som i Heavenly Sword der man kan velde mellom de tre forskjellige angrepsmetodene og trykke litt vilt innimellom får å få til noen comboer.

 

Hvis God Of War er bra er vel Conan bra siden det er en blåkopi?

9639652[/snapback]

 

Snakker om den forrige generasjonen da, dem 2 er og blir best i den spillsjangeren :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...