hvk78 Skrevet 22. september 2007 Skrevet 22. september 2007 Jeg synest Nikon d2xs virker veldig fristende for meg. God ergonomi og solid hus. Jeg likte det gode greipe jeg fikk. Er bildekvaliteten mye bedre i forhold til de kameraene til Nikon lenger ned i pris ? Nikon d2xs er jo tross alt et proffkamera.
henkeZ Skrevet 22. september 2007 Skrevet 22. september 2007 Skal du kjøpe D2X(s) bør du ikke glemme at du må kjøpe litt optikk også...
Lars! Skrevet 22. september 2007 Skrevet 22. september 2007 Skal du investere så mykje i eit kamera trur eg du heller bør satse på D3, som er fullformat.
MrLee Skrevet 22. september 2007 Skrevet 22. september 2007 Jeg synest Nikon d2xs virker veldig fristende for meg. God ergonomi og solid hus. Jeg likte det gode greipe jeg fikk. Er bildekvaliteten mye bedre i forhold til de kameraene til Nikon lenger ned i pris ? Nikon d2xs er jo tross alt et proffkamera. 9548021[/snapback] D2Xs er ett eldre kamera i dag. Vil tippe at D300 vil ha bedre bildekvalitet når det kommer, til ca Halvparten av prisen. Husk at det er mannen bak og glasset forran kamera som bestemmer om bildene blir bra.
Magpal Skrevet 22. september 2007 Skrevet 22. september 2007 Burde være god mulighet for å få seg et brukt D2x når d3 og d300 kommer ut, Men et D300 m/vertikalgrep burde være et bedre alternativ. Billigere og med heftigere specs.
PMnormal Skrevet 22. september 2007 Skrevet 22. september 2007 D2X er et glimrende kamera, selv om jeg personlig ikke er for imponert (FF-fan, må vite). Jeg tror likevel jeg ville vurdert å vente til D300 kommer på markedet. Ting tyder på at den modellen er bedre på en del vesentlige punkter, for eksempel støy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå