Gå til innhold

Lyst på Nikon d2xs

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synest Nikon d2xs virker veldig fristende for meg. God ergonomi og solid hus. Jeg likte det gode greipe jeg fikk.

Er bildekvaliteten mye bedre i forhold til de kameraene til Nikon lenger ned i pris ?

Nikon d2xs er jo tross alt et proffkamera.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg synest Nikon d2xs virker veldig fristende for meg. God ergonomi og solid hus. Jeg likte det gode greipe jeg fikk.

Er bildekvaliteten mye bedre i forhold til de kameraene til Nikon lenger ned i pris ?

Nikon d2xs er jo tross alt et proffkamera.

9548021[/snapback]

D2Xs er ett eldre kamera i dag. Vil tippe at D300 vil ha bedre bildekvalitet når det kommer, til ca Halvparten av prisen.

Husk at det er mannen bak og glasset forran kamera som bestemmer om bildene blir bra.

Skrevet

Burde være god mulighet for å få seg et brukt D2x når d3 og d300 kommer ut, Men et D300 m/vertikalgrep burde være et bedre alternativ. Billigere og med heftigere specs.

Skrevet

D2X er et glimrende kamera, selv om jeg personlig ikke er for imponert (FF-fan, må vite). Jeg tror likevel jeg ville vurdert å vente til D300 kommer på markedet. Ting tyder på at den modellen er bedre på en del vesentlige punkter, for eksempel støy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...