Gå til innhold

The Experience: Regler for gamecompo's


Darth Reidar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er en enorm mangel i bf2142 reglene. Det står ingenting om unlocks. Anbefaler bf2142.se/clanmod som alle seriøse turneringer bruker, denne løser opp første steget med unlocks til alle spillerne, men ikke mer - noe som gir et rettferdig utgangspunkt. For hvis man ikke har med noen unlocks får ingen livsviktige ting som granater og mulighet for å revive, og hvis man skrur på unlocks uten noen restriction så kommer de som har spilt mest public til å ha et enormt overtak. Så clanmod er virkelig nødvendig. (Derfor den blir brukt av alle bf2142 klanene også)

 

Videre lurer jeg på om Northern Strike kartene skal bli brukt? (ser sånn ut) Og hvis dette er tilfelle burde man vel gå ut og si ifra at alle må kjøpe northern strike for å kunne delta i compoen.

Endret av ~Alex~
Lenke til kommentar

Quote Alex!

 

også skal dere bruke PTN til compo? som det sto i reglene? i så fall er det enda rarere at dere lagde eget system :S

 

og yes. EA tjente på at jeg kjøpte 2142 til en compo' *EA lykkes i deres heftige markedsplan* hmm må jeg kjøpe utvidelses pakken også? om det så erklerer jeg denne kompoen for DØD' Iaf fra min side.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...