v3g4rd Skrevet 21. september 2007 Skrevet 21. september 2007 (endret) Hei, Jeg skal installere Windows XP på en maskin som ikke har støtte for PS/2-tastaturer, men problemet er at installasjonscd-en ikke reagerer på usb-tastaturet under bootingen, slik at jeg ikke får startet den. Jeg tror ikke driverne er skyld i at det ikke fungerer, for jeg kommer inn på BIOSen uten problemer. Vet noen om en løsning på dette? Har forresten lest at det går an å få en "gammel" boot-diskett til å fungere på en USB-stick og på denne måten klare å boote installasjonscden.. noen som har erfaring med dette? På forhånd, takk. Endret 21. september 2007 av v3g4rd
Hårek Skrevet 21. september 2007 Skrevet 21. september 2007 Sjekk i BIOS om du kan slå på "Legacy USB".
v3g4rd Skrevet 21. september 2007 Forfatter Skrevet 21. september 2007 (endret) Legacy USB er allerede skrudd på.. Kanskje det er noe galt med installasjonscden, for det er null problem å boote en linuxcd.. edit: jepp, funket med en annen installasjonscd.. Veldig rart egentlig, for akkurat det problemet der har jeg aldri vært bort i før.. Endret 21. september 2007 av v3g4rd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå