Gå til innhold

Leser du brukermanualen til spill ?

Gjest Slettet+981287349

Leser du brukermanualen til PC-spill ?  

184 stemmer

1. 1. Leser du brukermanualen til PC-spill ?

• Ja
      79
    • Nei
      105
    • Spiller kun arcade
      0

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981287349
Skrevet (endret)

Emnetittel sier det meste. Pleier du å lese avtalen mellom bruker å selskap, og manualen som følger med ?

personlig så gjør jeg ikke det.

Endret av Slettet+981287349
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349
Skrevet
Er da ingen som gjør? ;)

9542834[/snapback]

i dont know, så derfor jeg spør :D kanskje det er noen der ute ? :D

Skrevet

Følger det med en stor og god brukermanual, som de som det var før, så leser jeg de som oftest. Stas å lese mens man innstallerer spillet.

Men de småmanualene som bare presenterer juridisk viss-vass kan hives uten at jeg bryr meg :)

Gjest Slettet+981287349
Skrevet
Men de småmanualene som bare presenterer juridisk viss-vass kan hives uten at jeg bryr meg :)

9542869[/snapback]

Der sa du det :D

Skrevet

EULAen leser jeg aldri, og egentlig ikke manualer heller. Men da spill kom i store pappesker og det fulgte med en manual på størrelse med en roman, pleide jeg å bla gjennom manualen. Husker da jeg var på ferie (uten PC) og kjøpte HoMM 3. Da leste jeg manualen ut og inn hver eneste dag :p.

Skrevet

Leste manualen til alle spill før, ja de dagene det var KULT å kjøpe spill med schhhwææære esker og manualer!

Det er som med LP'er og CD'er, LP (gamle spillesker) har mer feeling over seg enn nye og minimalistiske CD'er og spillesker :/

Det er bare kos med manual!

Skrevet

Som nevnt tiddliggere så var det et lite must å lese manualen da dem var på størrelse med en god bok.

Nå i disse tider når alt skal være så lite som mulig så bruker jeg bare manualen når jeg sitter fast eller trenger noen snarveier av forskjellige slag.

Skrevet

Ofte etter at jeg har kjøpt et spill så sitter jeg på bussen hjem og skum leser igjennom, bare for morro skyld. Ellers ligger de trygt og godt inne i dvd coveret helt til spillet går opp i glemme hylla på loftet :p

Skrevet

Pleier som regel å kikke igjennom. Leser den nødvendigvis ikke fra start til slutt. Litt morsomt er det jo hvis det er et nytt spill som kommer ut og det står litt bakgrunnsstoff om historien i spillet. En slags innledning :)

Gjest member-97590
Skrevet

Leser den kun hvis eg har kjøpt et spill på feire, og ligger på hotellrommet/i bilen.

Kos å lese i den og vere forberedt til ein kommer heim og vere litt forberedt.

Eller leser eg den aldri med mindre det er noe eg virkelig ikkje finner ut av.

Skrevet
Leser den kun hvis eg har kjøpt et spill på feire, og ligger på hotellrommet/i bilen.

Kos å lese i den og vere forberedt til ein kommer heim og vere litt forberedt.

Eller leser eg den aldri med mindre det er noe eg virkelig ikkje finner ut av.

9543339[/snapback]

Støttes.. Er deilig å ligge på stranda i syden og sniffe nyproduserte spillmanualer.

Skrevet (endret)

blar igjennom den mens jeg venter utolmodig under installasjonen.....

Men som "Tim The Toolman" sier: Real men don't need instructions! :!:

Endret av nosync
Skrevet

Hvis jeg er interessert i spillet så leser jeg gjerne "manualen" mens spillet installeres, om spells, våpen og alt slikt. Kjøper bare spill jeg er interessert i, så det vil si at jeg alltid leser manualen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...