ggjest Skrevet 21. september 2007 Skrevet 21. september 2007 hallo, Har trøbbel med å kjøre makroer på regnearkceller som inneholder feilmeldinger (som f.eks #I/T..) Noen som vet noe om hvordan dette kan løses?? GG
aadnk Skrevet 21. september 2007 Skrevet 21. september 2007 (endret) Du kan enten forsøke å unngå disse feilmeldingene, eller tilpasse makroens kildekode til å detektere feilkoden og handle deretter (bruk VarType/IsError): ' Sjekker hvorvidt cellen inneholder en feilmelding eller eiIf IsError(Range("D2).Value) Then ' Evt. bruk VarType(...) = vbError ' Kjør alternativ kode her Else ' Normal eksekvering End If Jeg beklager at jeg ikke nevner noe mer spesifikt, men uten verken kildekodesnipper eller regneark, er det ikke stort mer jeg KAN gjøre. Skulle det oppstå ytterligere problematikk, får du heller oppdatere tråden. Endret 21. september 2007 av aadnk
Harald Staff Skrevet 21. september 2007 Skrevet 21. september 2007 Regneark skal lages såpass solide at de ikke inneholder feilmeldinger. Jeg foreslår at du forandrer formlene i regnearket, ikke makroene. HTH. Beste hilsen Harald
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå