Gå til innhold

Company of heroes: Opposing Fronts Release!


Anbefalte innlegg

For alle som er ivrige Company of Heroes spillere.

Her er Utvidelses spillet..

 

COH: opposing fronts har blitt satt til status "Gone Gold" det menes at det er ferdig og klar til produksjon.

 

Kilde:

 

 

Det ryktes at det skal være i salg 24 September 07. Mange er skeptiske men Rykte er veldig kjent og relic nekter IKKE på rykte.

Ingen ting er offentlig ennå, men man skal ikke se bort ifra det kommer neste uke!

 

KILDE:HER

 

 

Så folkens Diskuter!

Endret av Imsdalo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som regel trenger man ikke port forwarding for COH systemet i det hele tatt.

Men de som sitter med en "moderate" ruter som ikke har ferdig instillinger, de blir nødt til å åpne portene.

 

Som for alle som har en Åpen Ruter som de fleste rutere er, så er det ikke noe problem for da blir etterspørselene behandlet på samme måte.

Lenke til kommentar

Jeg har lest på forumet til Company of Heroes og Opposing Forces at release dato blir 28.09.2007 for oss i Norge og at spillet gikk gold selv om det ikke var ferdig.

 

Relic kommer til å lansere en diger patch på releasedatoen som alle må laste ned. Dette har blitt mer og mer vanlig og overrasker meg ikke.

 

Mange har kritisert Relic på forumet for at de fremskyndet releasedatoen når betatesterne fortalte om at spillet hadde fortsatt mange bugs. Noen med inside information fortalte at grunnen til at release ble fremskyndet var at Relic og distributøren var nødt til å få penger i kassa asap. Det var jo den samme grunnen til at Atari tvang Obsidian til å lansere NWN2 før den var klar til release.

 

Så de av dere som ønsker å spille et veldig stabilt spill burde kanskje lese litt feedback fra de som kjøper spillet før man selv går i butikken. Jeg leste at den lanseres i de store landene 3 dager før Norge. Se her for link:

 

http://forums.relicnews.com/forumdisplay.php?f=233

Lenke til kommentar
Får virkelig håpe det har forbedret online systemet i spillet siden beta, makan til kresent spill når det gjelder porter og alt skal du lete lenge etter. Fikk omtrent ikke testet det noe særlig jeg, noe som er merkelig siden systemet er klin likt det som er i CoH vanilla.

9542411[/snapback]

 

 

Som regel trenger man ikke port forwarding for COH systemet i det hele tatt.

Men de som sitter med en "moderate" ruter som ikke har ferdig instillinger, de blir nødt til å åpne portene.

 

Som for alle som har en Åpen Ruter som de fleste rutere er, så er det ikke noe problem for da blir etterspørselene behandlet på samme måte.

9554496[/snapback]

Nettverksprotokollen har blitt veldig bra siden spillet ble sluppet. Jeg har svært sjelden problemer med å kople til noen andre spillere online.

 

Og så et spørsmål: Er det noen som vet om CoH støtter flerkjerneprosessorer (f.eks. at det utnytter alle kjernene på en Quad cpu)?

 

Ha en fortsatt fin mandag :).

Lenke til kommentar

Jeg og en kompis kjøpte CoH for å spille det online og jeg fikk spillet til å funke etter å ha fiklet med port-forwarding, mens kompisen min ikke fikk det til å funke.

 

Port-forwardingen er fortsatt satt på i routeren min, men spillet sluttet plutselig å fungere like herlig...

 

Makan til klønete nettverkskode! Alle bit-torrent programmer jeg har brukt fungerer helt fint uten noe som helst port-forwarding, så konklusjonen min er at nettverkskoden er crappy.

 

F.eks uTorrent på 180kb eller deromkring fungerer prikkfritt ;)

 

Hadde det ikke vært for ovennevnte problemer så hadde jeg vært en svært sannsynlig kjøper.

 

Kan forresten anbefale www.gamefire.com hvis du har lyst å se på CoH replays med to gode kommentatorer :)

Endret av blackbrrd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...