Gå til innhold

sms-kapasitet T650i ?


kammiz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kan vertfall lagre godt over 100 - 200 sms. Såpass vet jeg, uten at jeg har noen sikre tall på det (lenge siden jeg hadde den mobilen).

9541607[/snapback]

 

 

hvis det ikke er 1000-2000 sms, så er det glemmesak for meg å kjøpe denne telefonen, så skulle gjerne visst dette sikkert.. ;)

Lenke til kommentar
Såvidt jeg har hørt fra en bekjent som har denne mobilen er grensen 1000 sms, slik som med K800i, K810i osv. Prøvde å google meg til et svar uten resultat, dessverre.

9542008[/snapback]

 

1000 sms.. tja det kan jeg jo overleve. men går kontakter osv også inn på dette? så hvis man har veldig mye kontakter så har man ikke plass til mer enn 700sms liksom?

Lenke til kommentar

Det har ikke bare med å ta vare på, men jeg liker at det går en tid mellom sletting. Jeg kan bare ha 200 nå, og det er for lite. Effektivt sett så har jeg plass til 150, for de 50 andre er diverse "kvitteringer", koder, bekreftelser, avtaler og lignende som jeg må ta vare på.

 

 

Forøvrig hadde jeg kanskje hoppet over T650i. Den ser hysterisk pen ut, men det er omtrent det eneste den har gående også. Er ikke mye forbedringer fra k610i. Noe som gjør telefonen svindyr. Du betaler nesten bare for design.

Endret av Zythius
Lenke til kommentar
Det har ikke bare med å ta vare på, men jeg liker at det går en tid mellom sletting. Jeg kan bare ha 200 nå, og det er for lite. Effektivt sett så har jeg plass til 150, for de 50 andre er diverse "kvitteringer", koder, bekreftelser, avtaler og lignende som jeg må ta vare på.

 

 

Forøvrig hadde jeg kanskje hoppet over T650i. Den ser hysterisk pen ut, men det er omtrent det eneste den har gående også. Er ikke mye forbedringer fra k610i. Noe som gjør telefonen svindyr. Du betaler nesten bare for design.

9542357[/snapback]

 

jeg vil ha en liten telefon, med GODT kamera og plass til masse sms.. da er det ikke så lett... og skal jeg ha nokia, så må jeg ha symbian. hater series40...

 

forøvrig traff du spikeren på hodet ang sms. det handler ikke om å ta vare på, men å slippe å slette ofte.

Endret av kammiz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...