Gå til innhold

Fjortiser som kaller deg Hacker!

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-105476
Skrevet

Jeg ble banna uten cheat på en norsk publicserver. De mente jeg hadde WH, lol.

Dot.org om noen lurte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei det er ikke noe skryte tråd! jeg bare sier hva jeg mener! men det er ingen av dere som har sakt noe om det enna. dere tenker sikkert bare at jeg er en tosk som gid å lage en sånn tråd! men takk til dere som synes jeg er en komplett idiot da.. alle dere som har skrivi hitt til synes nå det! cs samfunnet i dag er bare piss!

jeg spiller for a ha noe gøy å gjøre, å ja jeg hadde planer om å bli like flink som Fata1ty men den drømmen ga jeg opp for lenge siden da jeg fant ut at, hvorfor skal jeg orke? jeg har nokk med andre ting å gjøre her i live enn å spille et spill..

men dere ser jo på cs og wow som live deres.. jeg fatter ikke at det er mulig å være så dum hue! men der som er fjortiser skjønner mere av dette da dere blir voksene menesker. da finner dere ut hvor mye tid dere har kasta bort..

Jeg vil gjærne be Mod om å stenge denne tråden pga at jeg orker ikke persjon angrep som jeg garantert kommer til å få her nå! TAKK

Skrevet
nei det er ikke noe skryte tråd! jeg bare sier hva jeg mener! men det er ingen av dere som har sakt noe om det enna. dere tenker sikkert bare at jeg er en tosk som gid å lage en sånn tråd! men takk til dere som synes jeg er en komplett idiot da.. alle dere som har skrivi hitt til synes nå det! cs samfunnet i dag er bare piss!

jeg spiller for a ha noe gøy å gjøre, å ja jeg hadde planer om å bli like flink som Fata1ty men den drømmen ga jeg opp for lenge siden da jeg fant ut at, hvorfor skal jeg orke? jeg har nokk med andre ting å gjøre her i live enn å spille et spill..

men dere ser jo på cs og wow som live deres.. jeg fatter ikke at det er mulig å være så dum hue!  men der som er fjortiser skjønner mere av dette da dere blir voksene menesker. da finner dere ut hvor mye tid dere har kasta bort..

Jeg vil gjærne be Mod om å stenge denne tråden pga at jeg orker ikke persjon angrep som jeg garantert kommer til å få her nå! TAKK

9550593[/snapback]

Du har jaggu meg fått denne tråden til å virke som en GIGANTISK skryte tråd.

Skrevet (endret)

Hvilket svar hadde du egentlig forventet? Når du selv sier at dette skjer hver dag med deg, så skjer det vel sikkert med andre og?

Du løser dette problemet ved å spille på servere med lite whining (lite whining på norske servere), ved å ikke bry deg, eller å fjerne tekst med hud_saytext 0.

Dette er andre "Se, andre sier jeg cheater!"-tråden på kort tid, så du kunne godt ha brukt søkefunksjonen. dårlige admins på pub servere. Er det vanlig?.

Edit: Men det å begynne med "få deg et liv"-diskusjonen, kun fordi du ikke har fått det svaret du ønsker, blir litt lavmål.

btw: For en bom!:(

Endret av Jooakim
Skrevet (endret)

*** Tråden stenges. Men ikke på bakgrunn av trådstarter. Da det er så mange som har problemer med å svare saklig og objektivt, ser jeg ingen grunn til at tråden skal fortsette å leve. Desverre til trådstarters ulempe. ***

Endret av Patience
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...