Gå til innhold

Fjortiser som kaller deg Hacker!

Anbefalte innlegg

nå er jeg møkka lei fjortiser og tyske unger som kaller meg hacker bare pga at jeg setter meg på hukk å treffer dem MITT i skallen, mend dem skyter vildt over alt og ikke treffer meg 1 gang en gang! jeg fatter det ikke! spilte nettopp på en Rpg server der jeg er på top 5 lista, å jeg knuser 2 stk uten å dø en gang.. så plutselig begynner dem å hyle på micen sin å kalle meg hacker å ALT mulig piss.. hva faen er dette for noe? CS er da et SPILL! er vel ikke verdens undergang selv dem dør eller jeg dør?

noen flere som har merka det?

blir dagelig kalt hacker, haxor, noob, lol n00b

er vel ikke min feil at jeg knuser dem?

Videoannonse
Annonse

aahh...savner de gode gammle dagene...ble nesten banna på daglig basis fra Mongo serveren...det var tider det, med hotline på MSN til hovedadminen i clanen, tror han ble lei av og unbanne meg tilslutt..

like morro i CSS og bli beskyldt for cheat, litt bedre nå som jeg er admin på Hellfragger, bare og be folk recorde demo med SATUS og hive den opp på "cheater" delen i forumet på www.battlefield.no

joa.. men jeg spiller ikke på en tysk server.. noen ganger dukker det opp tyskere som bare plager andre! ikke kan ban votebane på servern heller :(

ja det vet jeg.. men jeg liker ikke spille på norsk servere,

9539701[/snapback]

Som sagt før, spill på CG sine servere. Der er 99% norsk, og de få som er fra utlandet er seriøse, og det blir enda bedre om man spiller på members only servere.

Har ikke problem med shitkids og "you hack" greier i 1.6.

Sikkert flere "unger" som går CSS pga grafikken som gjør det verre der.

9548709[/snapback]

Etter det jeg har fått med meg er vel 1.6 miljøet mer shitkid dominert enn source miljøet. :)

9549124[/snapback]

da er du feilinformert ;)

9549961[/snapback]

:rofl:

Jøss, fikk jeg jammen brukt den smilyen óg.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...