eyzo Skrevet 20. september 2007 Skrevet 20. september 2007 Er det ikke bare et unntak i brannmuren som skal til for å klare spille online? Dette har jeg gjort, men det er kun et fåtall av personer jeg får oprette forbindelse med. Er det de det er noe gale med, eller med meg? Skal jeg prøve å spille 2v2 eller 3v3 går det omtrent aldri!! Alltid en det stopper opp med.. frustrerende.. Så jeg har holdt meg til 1v1.. Der jeg 1/3 av gangene får opretta forbindelse..
Fritz0r Skrevet 20. september 2007 Skrevet 20. september 2007 du har siste versjon av spillet? eller prøver du og spille noen modifikasjon til det? tror det var Generals en trengte IPX protokollen til eller er jeg ute og skyter fisker med kanon?
eyzo Skrevet 20. september 2007 Forfatter Skrevet 20. september 2007 du har siste versjon av spillet? eller prøver du og spille noen modifikasjon til det? tror det var Generals en trengte IPX protokollen til eller er jeg ute og skyter fisker med kanon? 9537119[/snapback] Har siste version ja.. v1.8 eller noe sånt.. Lastet ned i sted.. Har aldri brukt noe ipx protokoll på generals, var vel helst i red alert 2 for å få spilt over nettverk det..
Jext Skrevet 20. september 2007 Skrevet 20. september 2007 Hvis du bruker router så er kanskje spillet kranglete med porter. Finne ut hvem du trenger og så åpne de på routeren tenker jeg.
eyzo Skrevet 24. september 2007 Forfatter Skrevet 24. september 2007 Hvis du bruker router så er kanskje spillet kranglete med porter. Finne ut hvem du trenger og så åpne de på routeren tenker jeg. 9538590[/snapback] Noen som vet hvilke port(er) C&C Generals bruker?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå