Gå til innhold

Valgfusk i Drammen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde dette vært sagt om en innvandrerkandidat hadde PK-koret selvfølgelig vært der med èn eneste gang. Men det faktum at det ikke er skjedd forandrer ingenting. Å bringe det opp nå er derfor bare digressjon. Two wrongs don't make a right.

 

Når det er sagt, så var det han sa så vidt jeg vet av en privat art, etter at intervjuet til sigendes skal ha vært over. Og etter at han ble oppringt tidlig på morgenen. Vet ikke hvordan det er med dere andre, men jeg er ganske morgengretten av meg iblandt jeg og. Synes ikke sensasjonalistmetodene til "journalisten" hører hjemme noe sted.

Lenke til kommentar

Ja. http://www1.vg.no/nyheter/innenriks/valg-2...hp?artid=166902

"- Sånne duster og idioter som Menkerud kan bare dra til helvete, svarte Gilani på et spørsmål fra P4-journalist Katrine Berg Tollefsen i dag."

Smart..  :dontgetit:

9537856[/snapback]

Ja men det er vel like betenkelig at høyrepolitikeren prøver å slæ politisk mynt på denne saken, en kan vel i alle fall vente til saken er oppklart.

9538760[/snapback]

Like betenkelig å slå "politisk mynt" som å kalle sin motstnader apekatt og rasshøl? Nei, det synes jeg er to forskjellige verdener. Selvsagt godt mulig Gilani er helt uskyldig i valgfusk - men å skjelle ut folk slik han nå har gjort er uakseptabelt.

9540044[/snapback]

 

Det er helt klart! Han kan ikke uttale seg slik som profilert politiker. Men han har lagt seg helt flat og beklager alt. Det må vi faktisk kunne tilgi.

Gilani har idag 21.09 bedt om permisjon fra AP i Drammen. Jeg er spent på utfallet av denne saken! I mine øyne er Gilani uskyldig til det motsatte er bevist.

Lenke til kommentar

Ser av linken under at det også har vært forsøk på valgfusk i Oslo. En person har prøvd å smugle inn ferdig kryssede lister inn i stemmeavlukket både i dette valget og ved forrige valg. Utrolig nok vil ikke kommunen foreta seg noe for å få tak i denne personen. Maken til unnfallenhet har jeg knapt hørt om.

 

 

klikk her

Endret av boblikof
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...