Gå til innhold

Hva mener folk om dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Gikk i IF nå isted, å kom over dette. Bildet sier egentlig alt. Så jeg er egentlig bare ute etter litt reaksjoner til dette og kanskje meninger om sånt?

Endret av generalbjartish
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, nei tydeligvis ikke. Men når man har en 70 char, uansett om det er den første eller ikke, så burde man vel ha lært såpass opp igjennom "karierren" som wow gamer mener nå jeg :p

Synes at det der var en utrolig dum loot waste.

Skrevet (endret)

Og dere tror ikke det hele er kødd? "RP" ? Som å ganke lowbies i full Twill- sett ?

Når en item dropper for 115. gang syns kanskje noen det går an å spøke med...

Endret av kristteo
Skrevet

Joda, det har slått meg at det der bare må være tull. Men hallo.. Fyren må jo ha vært på syre for å ninja'e en sånn staff. Mulig det kanskje har vært et guild run å den staffen droppet, men så har ingen trengt den å kanskje magen ville ha den på gøy..

Men uansett! Jeg som druid står på mitt prinsipp å min mening om en sånn staff som jeg bare kan drømme om i evig tid! :p

Skrevet
Joda, det har slått meg at det der bare må være tull. Men hallo.. Fyren må jo ha vært på syre for å ninja'e en sånn staff. Mulig det kanskje har vært et guild run å den staffen droppet, men så har ingen trengt den å kanskje magen ville ha den på gøy..

Men uansett! Jeg som druid står på mitt prinsipp å min mening om en sånn staff som jeg bare kan drømme om i evig tid! :p

9532467[/snapback]

"Denne fyren har loot jeg vil ha, som han ikke engang kan bruke. Buhu, dårlig gjort."

Skrevet (endret)
Synes det ser ut som den magen er i RP-gear. Tviler sterkt på at h*n har ninja'a staffen.

9532494[/snapback]

Jeg gikk rundt med http://www.wowhead.com/?item=28756 og http://www.wowhead.com/?item=28612 i byer en stund på roguen min.

Det er sånt som skjer når man ikke har enchanters i raidet, og man har lyst til å plage guild prestene som ikke møtte opp litt.

Tingen fra chest kom forresten fra et stealth run med 3 rogues, ellers hadde det nok gått til en druid.

Endret av Talwin
Skrevet

Det var tydligvis ingen druids med i raidet når den staffen droppet, Magen fikk staffen, å flyr rundt med den for morroskyld.

Har selv en mage i guilden med Kings defender som han flyr rundt med noen ganger.

Skrevet

Hadde selv en buddy av meg som fløy rundt i OG back in the day og dansa på bank taket med det beste mage gearet MC/Crafts kunne tilby, han var rogue. Vi hadde jo sett alt sammen droppe en million ganger så tapet for oss var lik absolutt null.

Skrevet (endret)

En Dranei shadowpriest i guilden har samme stav. Den har jo tentakkler, og passer for en blekksprut. :!:

Han fikk den mest for kødd siden ingen druid trengte den.

Edit: Typo

Endret av Ashvan
Skrevet

Hva gjør det vel om han har den?

Ser på wowhead at den staffen ligger på 11% drop så langt, noe som er rimelig høyt til så bra gear.

Så hvis det ikke har vært noen druid i raidet, og ingen andre ville ha/trengte staffen, så trenger jo ikke han å ha ninja den.

reaksjon på bildet: ingen

reaksjon på trådstarter som faktisk reagerer på det: *facepalm*

Skrevet

Hva er problemet? Det er RP gear, kjenner flere casters i guilden som har Sun Eater f.eks. Enchanted med "glow" og noen andre dill items som ser bra sære ut.

En mage kompis fant warden's staff, tenkte skit au, og tok den til RP/Melee gearet sitt. Random tard presterte jo å ta han seriøs der han snakket om høy dps, hvorfor han ikke hadde mer enn 25 spell damage og håpet på å få mer strenght/agi cloth i black temple.

Like så greit å gi noen på kødd enn å disce, det er begrenset hvor mange void crystals man trenger.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...