Gå til innhold

Ny gamer pc :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hovedkortet du har funnet er veldig bra. Hvilket skjermkort du skal velge er umulig å si noe om når du ikke oppgir bruken (hvilken type spill, hvilken skjerm, hvilke krav har du?)

Strømforsyningen du har valgt er enormt overkill. Du greier deg i massevis med en god 500 watter. Merker som Corsair, Seasonic, Mist og Enermax er kjent for god kvalitet, og dermed noe å se etter. Corsait HX520W har fått mye skryt i det siste.

Angående raptoren kan jeg opplyse om at ikke lenger er så mye raskere enn de beste 7200 RPM diskene. Den gir også veldig lite GB/krone. I et budsjett som ditt vil jeg ikke anbefale raptor.

Videre tror jeg også du klarer deg med billigere RAM. Har du tenkt å klokke? Vær også oppmerksom på at du trenger 64-bits OS for å utnytte fulle 4 GB minne. (32-bit adresserer ("finner") kun ~3 GB)

Et lite tips til slutt: Legg produktene i prisguiden og finn billigste nett butikk. Det er skjeldent komplett er billigst. De har vel også leveringsproblemer for øyeblikket? (De hadde hvertfall det)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...