epimeth Skrevet 19. september 2007 Skrevet 19. september 2007 (endret) Hei, Jeg gikk inn på my computer og fant ut at min F: var borte. Nå var F: satt opp som en cd drive i stedet for local disk. Har ikke installert noe spesielt til denne partisjonen i det siste. Bare lastet ned noen filmer og musikk. noen som har vært borti problemet og vet hvordan jeg kan få min F: opp og gå? Endret 20. september 2007 av epimeth
-= El Diablo =- Skrevet 19. september 2007 Skrevet 19. september 2007 Høyreklikk på Min Datamaskin -> Behandle -> Diskbehandling -> Høyreklikk på partisjon -> Endre stasjonsbokstav og -baner -> Gjør ønskede endringer. Det er en mulighet for at den stasjonsbokstaven du ønsker er opptatt, så da må du bruke en annen midlertidig til du får frigjort/endret den du ønsker. Lykke til!
epimeth Skrevet 19. september 2007 Forfatter Skrevet 19. september 2007 Hei diablo Når jeg går inn på diskbehandling ser jeg følgende partisjoner: C:, D:, E: og K:. Og så har jeg 2 cd-rom: H: og I:. F: er helt borte her, men den ligger fortsatt under My Computer som en CD drive.
-= El Diablo =- Skrevet 19. september 2007 Skrevet 19. september 2007 Hei diablo Når jeg går inn på diskbehandling ser jeg følgende partisjoner: C:, D:, E: og K:. Og så har jeg 2 cd-rom: H: og I:. F: er helt borte her, men den ligger fortsatt under My Computer som en CD drive. 9530126[/snapback] Hvor mange partisjoner og CD-stasjoner hadde du i utgangspunktet, og hva var deres respektive stasjonsbokstaver? Hadde du 4 partsjoner og 2 CD-stasjoner?
epimeth Skrevet 19. september 2007 Forfatter Skrevet 19. september 2007 I utgangspunktet hadde jeg 5 partisjoner: c:, d:, e:, f: og k:. Og jeg hadde to cd stasjoner: I: og J: Alle er der fortsatt, bare at f: har blitt en cd drive og jeg får ikke tilgang på filene jeg hadde på F:
epimeth Skrevet 20. september 2007 Forfatter Skrevet 20. september 2007 F: fungerte da jeg startet opp maskinen i dag! Det var litt pussig, fordi jeg forsøkte å slå av og på maskinen i går uten hell. Men etter at maskinen hadde stått av i natt og jeg startet den i dag fungerte det altså. Hadde foresten en g: som jeg glemte bort i farta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå