Gå til innhold

Spillverket.no: Team Fortress 2 server fra Gamer.no?

Ville det vært kult om Gamer.no stilte opp med TF2 server?  

155 stemmer

1. 1. Ville det vært kult om Gamer.no stilte opp med TF2 server?

• Ja
      136
    • Nei
      5
    • Tror ikke behovet er der
      14

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet (endret)

Enig. Nå som jeg også spiller - øsnker jeg det sterkt.. Har vel kun sett DK servere, men mener at CatchGamer hadde 2..?

EDIT: Ja, det hadde de.. Vi får vel holde oss til den, til Ueland og co. kommer til en løsning..

Endret av Slettet-3t93k9
Skrevet

Ånei du :) . Wox.no har 4 servere as we speak. max 24 spillere på alle sammen og 3 av dem er fulle nå.

80.65.60.80:27015

80.65.60.80:27016

80.65.60.80:27017

80.65.60.80:27018

Ser at hellfragger har to løpende, og et par andre norske. Så ser ikke behovet (selv om jeg stemte ja. Jo fler jo bedre).

Om jeg har lov til å gi ut IP'en uten at det teller som reklame.

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Enig.

Om vi får det, skaffer vi også flere adminer - Da vil jeg og de andre også være aktive (Ueland tar kun inn aktive/flinke), altså miljøet kan bli veldig bra.

Jeg ga ut IP'en til CG, fordi jeg trodde en spurte om den, tok feil. Fjernet nå.

Skrevet

Ville spilt endel på en gamer.no server ja. Har bra ping til wox serverne, men de er nesten alltid stapp fulle. Det virker som at alle norske servere er fulle fra ettermiddag til kveld.

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Stikko, b-real og jeg venter bare på styret, vi.. :)

Dette blir diskutert på bakrommet (Ikke aktivt, for å si det slik), men vi håper da på at de vil sette opp en server til oss..

Tålmodighet.. :)

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Sier det samma. :p

Men de slenger ikke kun opp servere, husk at det tok flere år før cs serverne kom opp :|

Skrevet

Nei?

Eller både jo og nei. Det tok ikke flere år før servern kom opp etter at noen hadde kommet opp med ide'en om å sette opp en server.

Og jo, det tok flere år etter at cs kom ut.

Skjønner? :p

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Det var det jeg mente.. Det tok flere år før det kom en CS server.. Etter CS.. Derimot fra det kom forslag, tok det ikke så lang tid.. :)

Min feil - uklart innlegg.

Skrevet

Litt off topic: Kan noen ramse opp alle norkse public servere for meg?

Så litt on: Catch sine servere er ensten alltid fulle. Å kan nesten garantere at også gamer.no servere vil ha mange spillere.

Skrevet
Er det i hele tatt noen fra Gamer.no som kan gi oss server som leser dette? Burde vi sende en mail til dem eller noe? :)

Det blir "diskutert på bakrommet", men hvor lenge de skal diskutere må fuglene vite :p

Skrevet

stemte naturligvis ja. Blir å kjøpe Orange Box nå som lønna tikker inn. TF2 ser jo ut som en verdig "arvtaker" til q3 som var det siste spillet jeg deltok aktivt i.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...