Gå til innhold

Normal jobb med god lønn etter videregående


Anbefalte innlegg

Skal skaffe meg jobb siden jeg ikke skal i militæret, som jeg skal ha frem til sommeren. Har akkurat krasjet med bilen og dermed tapt 50 000, og har derfor behov for å hente meg litt inn økonomisk.

 

Lurer derfor på om noen har forslag til heltidsjobber med god lønn for en 19-åring? Har jobbet som saksbehandler på NAV en måned, og jobber deltid med faktura/ordrebehandling/lagerkontroll. Jobber også i inormasjonsskranke på festival i sommerhalvåret. Dette er vel omtrent det jeg har av arbeidserfaring.

 

Er interessert i alt av tips. Kan også jobbe om natten hvis det kommer gode forslag. Alle forslag mottas med stor takk! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, ikke annet enn de jobbene jeg nevnte, har jo litt kompetanse innen kontor og administrasjon ettersom jeg har jobber med fakturasystem og liknende da. Har også god datakompetanse.

 

Klager ikke på lønnen jeg fikk fra NAV nei; men mye vil ha mer;) Kan alltids få tilsvarende jobb med samme lønn, men ville høre om dere hadde noen bedre forslag. Er jo vanlig med tillegg hvis man jobber om natten, men er kanskje lite å velge i uten utdanning...?

Lenke til kommentar

Vekter? Fler vekterfirmaer betaler vekterkurset ditt om du binder deg i noen mnd. Og som vekter er det ekstremt lett å jobbe natt.

 

Jeg jobber stort sett kun natt, 155.30,- i timen om natta, og 195.30,- i timen når jeg velger å jobbe natt til søndag eller natt til mandag, samt at jeg har mye fri. Har hatt det værre før, for å si det sånn:-)

Lenke til kommentar
Vekter? Fler vekterfirmaer betaler vekterkurset ditt om du binder deg i noen mnd. Og som vekter er det ekstremt lett å jobbe natt.

 

Jeg jobber stort sett kun natt, 155.30,- i timen om natta, og 195.30,- i timen når jeg velger å jobbe natt til søndag eller natt til mandag, samt at jeg har mye fri. Har hatt det værre før, for å si det sånn:-)

9517839[/snapback]

 

Har faktisk vurdert det, og vil sjekke det opp. Hvilke selskap er best, tror du? Takker for svar, begge to! :)

 

EDIT - Hva tjener en vekter i måneden ca, som jobber på de ubekvemme arbeidstidene? Hvis man tar utgangspunkt i en nyutdannet vekter.

Endret av hdanielsen64
Lenke til kommentar

Jeg har ingen fjerneste anelse om hvilket firma som er "best". Selv jobber jeg i G4S, og er relativt fornøyd. De har vært veldig flinke til å gi meg fri når jeg har bedt om det, og andre firmaer har dårligere lønn etter hva jeg har fått med meg.

 

Får også mail en gang i blandt med tilbud om å bli med på firmaturer eller sammenkomster der firmaet betaler maten (drikke betaler vi selv:p)

 

Vet at f.eks Hafslund er veldig flinke på tilbud til vekterne sine. De har blandt annet firmahytter, gratisbilletter til fotballkamper o.l...

 

Edit:

Når jeg jobber kun det jeg er satt opp på (5 dager på, 5 dager av, kun natt) tjener jeg ca 17-18.000 netto i måneden, så blir noe mer enn statsansatte. Det positive med å jobbe som vekter er at du egentlig kan jobbe så mye du føler for. Hadde 260 timer i mai, og hadde inntekt på godt over 40.000 da.

 

Timeslønnen ligger på 135.30,- på dagtid, +20 på natt og +40 i helg i G4S.

Endret av Mow
Lenke til kommentar
hei,du kan begynne jobbe som produksjonsarbeider om natten på bakers.

 

Relativt bra lønn med 118kr i begynnerlønn+77 kr i natttillegg=195 i timen om natta som ufaglært er vel ikke så ille?

9529668[/snapback]

 

Bake brød og slikt, altså? :)

 

Flere forslag? :innocent:

 

EDIT: Må ikke være nattarbeid altså; bare et forslag det ;)

Endret av hdanielsen64
Lenke til kommentar
  • 4 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...