Gå til innhold

mangel på bra Co-op spill !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og noen kamerater er på jakt etter noen bra Co-op spill. Men jeg kan ikke finne noen som er bra. har spilt swat 4 og det er bra det men vi begynner å bli lei av det.

Så om det er noen der ute som vet av etter eller bra co-op spill så hadde det vært veldig bra.

PS. JA jeg vet at Doom 2 og Duke nukem er bra. men vi er jo jakt etter noe som er litt nyere :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hidden & Dangerous var veldig morsomt å spille i Co-op i sin tid (hvis vi ser bort i fra alle bugsa). Idiotisk nok fjernet de denne muligheten i HD2 :no:

Rainbow-six er også et bra spill, men litt avansert synes jeg.

Jeg tror dessverre ikke det var mulig å spille Co-op Call of Duty 4 og Medal of Honor: Airborne. :hmm:

Skrevet

Har hatt gode stunder med Serious Sam, Operation Flashpoint. Men de er også litt gamle. Halo 2 på PC støtter CoOp kansje.

Men de beste CoOp opplevelsene får du nesten kun på konsoll. Halo, Gears of War, Army of Two m.f.

Skrevet
Rainbow Six: Ravenshield er grisemorsomt i Co-op.

9508028[/snapback]

Går det an å komme rett på action, eller må man gijenom den kjedelige planleggingsgreia?

Skrevet
Rainbow Six: Ravenshield er grisemorsomt i Co-op.

9508028[/snapback]

Går det an å komme rett på action, eller må man gijenom den kjedelige planleggingsgreia?

9508041[/snapback]

Nei. Du må ikke gjennom planlegginsgreia, men det er jo kult å vite hvor du skal gå og faktisk ha en del med hvordan utførelsen av runden skal gå da :p

Mener jeg...

Uansett, du har jo Sven CoOP en coop mod til HL.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...