Syncronautus Skrevet 16. september 2007 Skrevet 16. september 2007 (endret) Hei! Har lagt merke til flere steder i WoW som ikke er til noen ting. Eksempel: Ariden's Camp i Deadwind Pass Thelgen Rock Grim Batol Old Ironforge Stormwind instancene Ironforge Airport Greymane Wall Uldum ++mange flere. Noen som vet noe om disse? Står en hel masse spennende på WoWWiki (Se link.), men kanskje noen her vet om noe som ikke står der? Eller kanskje det er flere steder som er glemt, som burde stå her? De jeg nevnte var de jeg kom på i farten. WoWwiki - Closed zones - Anbefaler folk å se der. Kom også gjerne med ideer til hva de forskjellige stedene kan være. Endret 16. september 2007 av Syncronautus
Kaffeleif Skrevet 16. september 2007 Skrevet 16. september 2007 Hvis du kjeder de (som meg ) så kan du dra til kysten Ved stormwind og begyyne å svømme nord. Når du da kommer ca. vest for Ironforge, vil du se et hus som står langs stranda. Ganske rart egentlig.
Syncronautus Skrevet 16. september 2007 Forfatter Skrevet 16. september 2007 Det stedet heter Newmans Landing. Det er der spilleren er idet du lager characteren. Ifølge WoWwiki kan man se spilleren langt borte i horisonten et øyeblikk, når noen lager en ny char. Ligger litt i navnet også.
Footy Skrevet 16. september 2007 Skrevet 16. september 2007 Hei! Har lagt merke til flere steder i WoW som ikke er til noen ting. Eksempel: Ariden's Camp i Deadwind Pass Thelgen Rock Grim Batol Old Ironforge Stormwind instancene Ironforge Airport Greymane Wall ULDUM Noen som vet noe om disse? Står en hel masse spennende på WoWWiki (Se link.), men kanskje noen her vet om noe som ikke står der? Eller kanskje det er flere steder som er glemt, som burde stå her? De jeg nevnte var de jeg kom på i farten. WoWwiki - Closed zones - Anbefaler folk å se der. 9504649[/snapback] Uldum er hintet til at skal komme i neste Exspansion, gleder meg noe sinnsykt. Her vil vi få svares på Uldaman quest line som jeg syntes er den mest spennende quest linen i hele spillet.... JEG VIL INN!
username882 Skrevet 16. september 2007 Skrevet 16. september 2007 Hvilken questline mener du? Den med de steinene i slutten der?
Zelda_ Skrevet 16. september 2007 Skrevet 16. september 2007 (endret) Ble litt inspirert til å explore litt no Newman's Landing som ble nevnt i posten over. Det er laget til ære for en GM som døde av hjerteinfart. Lett å komme til. Bare å svømme lagt nordover fra westfall. Det er ingenting å se der da. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Her er instancen i stormwind. Ingen ide ka som egentlig er vitsen med den. Kan forklare kordan man kommer seg dit hvis noen vil. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Her er vest for stonetalon. Den delen man ser når man flyr over. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ikke noe sensasjonelt, med det eg fikk til på 30 min ^^ Skal se om eg kan komme meg til noen fetere steder senere. Endret 16. september 2007 av Zelda_
Footy Skrevet 16. september 2007 Skrevet 16. september 2007 Hvilken questline mener du? Den med de steinene i slutten der? 9505645[/snapback] Skapelsen av Azeroth, Orgin til Dwarfs og Troggs..
Vaenas Skrevet 16. september 2007 Skrevet 16. september 2007 hvordan kommer du deg inn i instancen i stormwind da.?
Syncronautus Skrevet 16. september 2007 Forfatter Skrevet 16. september 2007 Husk å holde tråden tom for tips til hvordan man "exploiter". Ta det på PM istedenfor.
galskab Skrevet 16. september 2007 Skrevet 16. september 2007 På tuppen av silithus ved kysten er det en tauren by =)
Syncronautus Skrevet 16. september 2007 Forfatter Skrevet 16. september 2007 The Undermine. 1. World of Warcraft (2004) - Kalimdor og Eastern Kingdoms 2. The Burning Crusade (2007) - Outlands 3. Wrath of the Lich King (2008(?)) - Northrend 4. Fjerde tillegsspakke (20XX) - The Undermine (som faktisk er en øy.) 5. Femte tilleggspakke (2XXX) - The Maelstrom?
World Of Warcraft Skrevet 16. september 2007 Skrevet 16. september 2007 Håper de putter inn Undermine. Kunne tenke det hadde blitt en fin trade by der, og en bra plass for mining
neoman Skrevet 16. september 2007 Skrevet 16. september 2007 Eksempel: Ariden's Camp i Deadwind Pass - bare til pynt tror jeg. Thelgen Rock - bare tilø pynt Grim Batol - vil bli en instance før eller siden. Old Ironforge - bare til punt så vidt jeg vet. Stormwind instancene - det vil også bli en instance med tiden sies de, husker å ha lest att det var ett fengsel akuratt som stockade bare med mye mektigere vesener. Ironforge Airport - bare til pynt for de som flyr forbi. Greymane Wall - det er muren til ett nytt omeråde som vil komme til tide, er der for å holde folk ute. Uldum - blir en instance med tiden.
Syncronautus Skrevet 16. september 2007 Forfatter Skrevet 16. september 2007 Sies jo at det skal være "Ironforge Hotel District" og "Ironforge Market District" i Old Ironforge. (Hall of Thanes.) Hvorfor skal det være til pynt, om man egentlig ikke skal kunne se det?
Footy Skrevet 16. september 2007 Skrevet 16. september 2007 jeg tipper Old Ironforge kommer i fremtiden til å bli bruk som et sted som leder til en fremtidlig instance
kjetilkl Skrevet 17. september 2007 Skrevet 17. september 2007 "Stormwind Instance"en skulle vel vært player housing så vidt jeg har kunne finne ut av..... http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...geNo=1&sid=1#12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå