Gå til innhold

Nytt hk. P965 eller P35?


Otte

Anbefalte innlegg

Skal ha et nytt hk.

 

Har hatt god erfaring med Asus, bortsett fra et P5B-WM :thumbdown: , så tenker jeg holder meg til Asus denne gangen også.

 

Det jeg lurer på er om jeg skal velge et P965 eller P35 basert kort.

 

Hva er egentlig de største fordelene med å velge et P35-kort bortsett fra at det er det nyeste?

Har sett at det har vært litt ymse erfaringer med de.

 

Når produsenten er Asus så er det vel stort sett P5B og P5K utgavene som gjelder.

 

Til dere som har forsket litt på dette, bør jeg velge et P5B-kort som er testet i alle retninger her på forumet eller P5K-kort som ikke er fullt så godt utprøvd?

 

Prisforskjellene er jo ikke så store.

 

Kan i tillegg opplyse at cpu'en som skal brukes på kortet er en E6850.

 

Mvh

 

Otte

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg ville nok valgt P35 da dette er ett godt brikkesett, men velger du P5K eller P5B fra asus tror jeg du vil bli fornøyd uansett, begge disse hovedkortseriene er veldig gode :)

9504386[/snapback]

 

 

Vet du om det er noe i "ryktene" om at de kan være sære på merke av harddisker?

Lenke til kommentar

Intel X38 chipsettet lanseres jo i slutten av måneden, det er det nye high end chipsettet til intel.

 

Asus P5E3 deluxe er allerede i nettbutikkene, men koster fra 2643.- og oppover, i tillegg til at det kun kjører DDR3 ...

 

Om det er verdt det, det tror jeg ... jeg har i hvert fall bestilt ett. Det skal ha helt ny og forbedrede funksjonalitet for bl.a. minnestyring og overklokking :cool:

Lenke til kommentar

Nå er det lett å anbefale noe man har selv, men jeg er faktisk fornøyd med mitt P-35 (P5K Deluxe) hovedkort.

 

Du må nesten kjøpe det du egentlig liker best selv og hvilke følelser du har for de forskjellige komponentene. Det dreier seg om følelser...... :whistle:

 

Edit:

Glemte en ting, kanskje du bør velge Seagate disker til dette hovedkortet. Ser at noen har installasjonsutfordringer med Samsung diskene.

Endret av John Kr
Lenke til kommentar
Nå er det lett å anbefale noe man har selv, men jeg er faktisk fornøyd med mitt P-35 (P5K Deluxe) hovedkort.

 

Du må nesten kjøpe det du egentlig liker best selv og hvilke følelser du har for de forskjellige komponentene. Det dreier seg om følelser...... :whistle:

 

Edit:

Glemte en ting, kanskje du bør velge Seagate disker til dette hovedkortet. Ser at noen har installasjonsutfordringer med Samsung diskene.

9508334[/snapback]

 

 

Det er akkurat derfor jeg lurer på hva jeg skal velge.

 

Jeg har nemlig noen Samsung-disker.

Lenke til kommentar
Nå er det lett å anbefale noe man har selv, men jeg er faktisk fornøyd med mitt P-35 (P5K Deluxe) hovedkort.

 

Du må nesten kjøpe det du egentlig liker best selv og hvilke følelser du har for de forskjellige komponentene. Det dreier seg om følelser...... :whistle:

 

Edit:

Glemte en ting, kanskje du bør velge Seagate disker til dette hovedkortet. Ser at noen har installasjonsutfordringer med Samsung diskene.

9508334[/snapback]

 

Jeg har også P5K Deluxe, kun positive ting å si enda(hatt det i 3 uker).

Anbefales :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...