Gå til innhold

Znote 6224W vs XPS M1330


edgeware

Anbefalte innlegg

Har lenge tenkt å kjøpe en Bærbar pc.. men lurt på hva jeg skal ha :S

 

Har sett på de to pc'ene og tenker det blir en av de.. Men problemet er jo hvilken.

Znote 6224W har vel litt bedre innehold til en billigere pris, mens xps ser sinnsykt fin ut og er mer "bærbar" enn zepto.

 

Det som holder meg litt unna xps er også pga pipelyden som er blitt et stort problem, i tillegg til leveransetiden, selv om leveransen "bare" skal være i løpet av 3 uker nå :S

 

Noen som har noen råd? begge pc'ene er bra, men hvilken skal jeg velge? Liker veldig mye at FN knappen ikke er ytterst, slik den er på xps..

 

help me! :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Begge pcene egner seg for spill, men du får mer for pengene med zepto znote.

Koster ikke like mye og oppgradere heller.

 

Pluss at 3 uker leveringstid fra dell..? da har grisene vinger og flyger utfor vinduet mitt !

 

 

Kan denne være en kanditat eller står det bare mellom de to?

http://www.multicom.no/SystemConfigurator....t:10519714;fl:0

Endret av maets
Lenke til kommentar

Altså hvis penger ikke spiller inn som en viktig faktor (altså ikke et stramt budsjett) ville jeg absolutt gått for zepto znote! Den vil takle nyere spill som crysis på medium innstillinger (noen på high). Dette er bare et eksempel fordi sikkert mange av de nyere spillene vil benytte seg av denne type grafikk-motor.

 

Men som sakt hvis du ikke stiller så høye krav til laptop eller spill for den saks skyld kan du gå for eksempelvis:

 

Znote 3214w

 

Multicom IFT00

 

 

Disse er to av mange muligheter!

Endret av maets
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...