Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Prøve å være det motsatte kjønn


Gjest sex3000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jammen det hadde jo ikke vært noe gøy hvis du hadde vært jente... om du ikke var bifil eller lesbe da. Du kan liksegodt se på deg selv naken i timesvis nå liksom

9508233[/snapback]

 

Muli att jeg hadde rørt litt på det jeg så også da !

9508275[/snapback]

 

Ha ha... du mener gutt i jente kropp da går jeg utfra. Hvis det er lov så kunne jeg gjerne prøvd, men å være jente-nei takk

Lenke til kommentar
Jammen det hadde jo ikke vært noe gøy hvis du hadde vært jente... om du ikke var bifil eller lesbe da. Du kan liksegodt se på deg selv naken i timesvis nå liksom

9508233[/snapback]

 

Muli att jeg hadde rørt litt på det jeg så også da !

9508275[/snapback]

 

Ha ha... du mener gutt i jente kropp da går jeg utfra. Hvis det er lov så kunne jeg gjerne prøvd, men å være jente-nei takk

9508362[/snapback]

 

Selfølgelig.. ville nok ikke vært ei jente nei !

 

Men tenk på muligheten til å utforske så mye du vil uten att noen stopper deg.. :dribble:

Lenke til kommentar
Tror jeg hadde blitt jævlig billig om jeg var jente...

 

Jenter kan liksom bare gå bort til en fyr på et utested og si "Hei. Bli med meg hjem og pule?"

Sjansen er stor for at hu hadde fått seg noe...

 

Det hadde aldri vi gutta sluppet unna med.

9510063[/snapback]

nei, så langt har ikke likestillingen komt ennå :p

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Anonym_*

Hvis jeg skulle vært det motsatte kjønn ville jeg byttet kropp med noen, da kunne man hatt sex med seg selv og det vil jeg heller enn med en annen gutt. Pluss at det blir mye bedre siden du kjenner deg selv og hva du liker :)

blir som og runke seg selv bare mye bedre.

Lenke til kommentar
Hvis jeg skulle vært det motsatte kjønn ville jeg byttet kropp med noen, da kunne man hatt sex med seg selv og det vil jeg heller enn med en annen gutt. Pluss at det blir mye bedre siden du kjenner deg selv og hva du liker :)

blir som og runke seg selv bare mye bedre.

9511603[/snapback]

Tenk om du plutselig oppdaga at du egentlig suger i senga da :p

 

Litt skummelt det der.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Til dere som sier "æsj, vil ikke ha sex med en mann om jeg blir jente": Siden det er lite sannsynlig at dere blir jente, kan dere jo smøre på og late som dere tenner på menn når dere blir jente da?

 

Så får du jo kjent åssen det er :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...