Gå til innhold

Convterie virtual server til en Physical server


larrylu

Anbefalte innlegg

Noen som har prøvd dette før og har erfaring med det?

 

 

Jeg tenkte at jeg skulle pørve og gjøre følgene :

 

 

først installere win 2003 på den Physical maksien med driver osv.

 

så tenkte jeg å bruke sysprep så alle driver å sånn blir registert i sysprep.ini på en eller annet måte. få taki filen hvis hvsi jeg starter sysprep og restarter maskin og laget et ghost image av disken blir vel sysprep.ini mulig og få taki via Ghost Explorer.

 

 

så gjøre nestne det samma på vmware servern ta ghost img av den også og sysprep og bruke ghost explorer til og bytte om de to sysprep filene og håpe på det beste ! :)

 

 

noen som vet om dette vil fungere. :)

 

kom gjerne med tips som dere har test ut selv alstå.

 

 

men noen som vet åssen jeg får Taki en sysprep fil ? hvor plassering er osv..

 

i win 2003

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

38 smileys i en post er heller ikke noe positivt.

 

Smilies eksisterer i dag av flere grunner, noen av dem er for å vise humor, ironi eller kanskje for å spre glede. Men bruk av for mange smilies kan gi en motsatt effekt, spesielt når det står flere av dem etter hverandre i ett og samme innlegg. Overdreven bruk av smilies kan for eksempel føre til at det blir vanskelig å oppfatte hvorvidt du spøker eller er seriøs. Bruk av flere smilies samtidig kan også virke rotete, masete og unødvendig. Bruk vennligst derfor aldri mer enn to smilies etter hverandre og ikke bruk smilies etter hver setning. Se også Hva er smilies?

 

Jeg foreslår at du leser retningslinjene og netiketten før du skriver flere poster. Ha en fin lørdagskveld :)

Lenke til kommentar

bigbj. tipper du sier til en fyr i rollestol at han går rart!?

 

hvis man har skrive problemer så hjelper det ikke så mye og ha sånne som deg i verden :)

 

jeg menenr at hvis man ikke vet noe om temaet i posten/tråden så bør man lavre og svare..

 

men noen andre som har erfaring med det jeg lurer på?

Lenke til kommentar

Noen her som kan sett på om de kunne hjelpe og lage en eks sysprep fil for meg hjelpe litt på vei? som erfaring med dette ifra før?

 

jeg lurer på eks hvordan jeg skla lage ..

 

[sysprepMassStorage]

 

sett på eks filene å skjønner ikke hvordan jeg skal lage drivene selv?

 

håper noen kan gi meg en bra forklaring på dette

 

 

http://www.vmware.com/support/v2p/index.html

Endret av larrylu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...