Gå til innhold

Sangtekster ønskes kjøpt (engelsk)


AltCountry

Anbefalte innlegg

Hei. Som dere ser er jeg helt ny på forumet. Først en liten presentasjon av meg selv.

 

22 år, bosatt i Oslo, og forelsket i min gitar. Liker å synge og spille og kose meg, og mitt talent innfor låtskriving er vel sånn middels for en amatør. Mitt problem er ikke den musikalske komposisjon, men tekster. Derfor har jeg nå plassert meg på de dikt-elskendes web-stopp i håp om hjelp. Er det noen her inne som kunne tenke seg å produsere \ avse noen brukbare tekster, på engelsk, omhandlende typiske ting som taes opp innen Alternativ-Country \ Americana sjangeren? (drikking, gambling, arbeider-klasse temas, hyllest til hjembyen, reiseskildringer, generelt depressive tekster, etc). Kan også betale mindre beløp til en eventuelt hjelpsom sjel hvis dette er ønskelig.

 

Har f.eks noen titler her, som kan være en start for den som evt hvil prøve seg:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg stille gjerne mitt talent til rådighet. :)

9501524[/snapback]

 

fett fett. hva har du å by på? noen ferdige tekster?hvilken pris ser du for deg pr. tekst? ønsker altså å kjøpe 'rettighetene' til din tekst her da, på samme måte man kjøper en ost i dagligvaren. en slags avtale der du frasier din rett til å bruke tekste, uten noe form for tilbakevirkende kraft, mot mitt vederlag? høres dette greit ut. en slags avtale kan muligens faxes eller sendes pr post

Lenke til kommentar
web-stopp

Webstopp – gjerne, men dette er ingen webshop.

 

Jeg holdt på å glemme; velkommen til forumet. :)

 

Retningslinjene, som du leste da du registrerte deg, sier følgende om kjøp og salg på forumet:

Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. Det er ikke tillatt å linke til egne annonser i signatur, profil eller i tråder / personlige meldinger på forumet.

§9

 

 

Det er helt OK å spørre om hjelp, og kjenner jeg forumet rett får du også masse hjelp, gratis. Redigerer du innlegget ditt kan det leve i beste velgående. :)

Endret av Haraldson
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 16 år senere...

Hei! Jeg er glad i å skrive og har en del sangtekster på lager. Noen nesten ferdig og noen påbegynte da jeg mistet litt skrivegnist, men har såppass livlig fantasi at jeg kan helt sikkert starte på nye etter ønsker hvis de jeg allerede har ikke faller helt i smak. Jeg hører selv på nesten alt av musikk (fra Bjørn Eidsvåg til Death metal), så jeg "låner" inspirasjon fra de fleste artister og gjør det til mitt eget ut ifra visdom og krøll livet har klart å gi de fleste av oss, så gjerne ta kontakt :)

Endret av Siljelaugsand97
16 år for seint ser jeg nå😅
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...