Lord_Kremmerhus Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 Jeg har et meget irriterende problem i Bioshock, som jeg tenkte jeg skulle lufte i tilfelle noen har opplevd det samme. Gjør oppmerksom på at posten inneholder SPOILERE. Jeg skal nå samle destillert vann for andre gang (har allerede satt i gang "gjødslinga" av trærne) og trenger 7 flasker. Det som er saken er at jeg plukket med meg fler enn jeg trengte første gangen. Status på quest-skjermen er at jeg har 6/7 flasker. Jeg er tilbake i Winery i Farmer's Market. Problemet her, er at når jeg plukker opp nye flasker, står det fortsatt 6/7. Jeg har funnet 4-5 stykk nå på andre runde i Winery'et. Det jeg tenkte på er at tellinga kanskje begynner på nytt, selv om det står 6/7. Men det er så langt jeg veit ikke nok flasker til å komme opp til 7 igjen. Sinnsykt irriterende! Noen som kan hjelpe?
Shifty Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 (endret) Er mulig du plukker opp feil type, men tviler. Regner med at det du trenger er Distilled Water, noe du kan plukke opp selv om du har alle du behøver. Derfor jeg tenkte at du kanskje har plukket feil, men man vet jo aldri. Ellers kan du jo bare restarte fra autosaven som kom når du entret Arcadia, selv om det kanskje er litt irriterende. Husker BioShock krasja midt i en quicksave når jeg var rett ved å fullføre et map, og måtte gjøre hele greia på nytt. Uansett, for et spill som BioShock er det garantert verdt det. Endret 14. september 2007 av Shifty
Kharan Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 Dette er ikke nødvendigvis en bug, dersom du hacker en U-Invent maskin som du skal lage blandingen med trenger du 1 færre av hver ingrediens. Da skal det gå fint med 6 av 7, ihvertfall gikk det fint da jeg var på samme oppdrag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå