Gå til innhold

Crysis vs data'n

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde satt veldig stor pris på om noen litt mer erfarne og kunnskapsrike data personer kan vurdere om dataen min evt vil klare å kjøre spillet Crysis....??

Titta litt rundt på datan og dette var det jeg kunne finne av informasjon som kanskje kan komme til nytte:

Prosessor: Intel® Core2 CPU 6400 @ 2,13GHz 2,13GHz

Minne (RAM): 2048 MB

System-type: 32-biters operativsystem (Windows Vista)

DirectX-versjon: 10,0

Komponenter: GeForce 7650 GS

ForceWare-versjon: 162.22

Totalt tilgjengelig grafikkminne: 1023MB

Dedikert videominne: 256MB

System-videominne: 0MB

Delt systemminne: 767MB

VideoBIOS-versjon: 5.73.22.54.06

IRQ: 16

Buss: PCI Express x16

På forhånd takk :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ingen som vet om du/ hvor bra du kommer til å kjøre dette spillet, siden systemkravene ikke har kommet enda. Men det ser ut som du kan kjøre det greit, en plass fra low til medium kanskje.

At du har DirectX 10 stemmer ikke, siden skjermkortet ditt ikke støtter det.

Det kommer en demo av spillet 25. september, da får du sett hvilke grafikk innstillinger du kan bruke.

Skrevet

Heisann og velkommen til forumet Bonnerud. Eit lite tips er å først studere kategorien du skal poste i om liknande tråder finnes frå før av. Finn du ikkje noko kan du og prøve vår søkefunksjonen som finnes i menyen på forumet.

I dette tilfellet finnes det allereie ein tråd som omhandler maskinkrav til Crysis. Post spørsmålet ditt der så får du nok svar. :)

For å ikkje skape for mykje forvirring stenger eg tråden i staden for å flytte innlegget til den andre tråden, det du gjer er å kopiere heile posten din og lime den inn i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=783864

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...