Gå til innhold

Vil starte trøyesamling


stonebro

Anbefalte innlegg

Kort fortalt har jeg lyst til å samle litt fotballtrøyer fra diverse lag rundt omkring i verden, både de jeg holder med og andre.

 

Jeg vet at fotballshop.no har mye sånt, men med unntak av de viktigste engelske laga er det dårlig med 2007-utgaver av trøyer. Fiorentina-effekter har de heller ikke. Dette har sikkert noe med rettigheter osv. å gjøre; men er det noen som vet om andre steder (fortrinnsvis på nett) hvor man kan få kjøpt 2007-utgaver av trøyer fra typisk spanske og italienske lag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det ikke mulighet for å bestille det som gave så blir det vel ikke toll?!

 

Har ihvertfall gjort det på en del!  :tease:

9494766[/snapback]

 

Jo, muligheten er der. Hvis du skal be pakken om å bli sendt som en gave bør prisen ligge på rundt en 500 kroner, tror jeg. Ikke noe spesielt mer.

9494895[/snapback]

 

fotballverden

Billigste norske siden hvis du skal ha med trykk. Du kan få en del 1-2 år gamle drakter der til 299 kr. En normal drakt uten trykk fra denne sessongen koster 579 kr der.

Endret av S_B_R
Lenke til kommentar
Er det ikke mulighet for å bestille det som gave så blir det vel ikke toll?!

 

Har ihvertfall gjort det på en del!  :tease:

9494766[/snapback]

 

Jo, muligheten er der. Hvis du skal be pakken om å bli sendt som en gave bør prisen ligge på rundt en 500 kroner, tror jeg. Ikke noe spesielt mer.

9494895[/snapback]

 

fotballverden

Billigste norske siden hvis du skal ha med trykk. Du kan få en del 1-2 år gamle drakter der til 299 kr. En normal drakt uten trykk fra denne sessongen koster 579 kr der.

9496681[/snapback]

 

Fotballverden anbefales ikke. Jeg har ikke personlig erfaring, men en kamerat av meg har det. Han bestilte en Liverpool-bukse, men han fikk den i feil størrelse. Så han måtte sende den tilbake. Og da de sendte en ny bukse med den rette størrelse så ble den borte i posten. Og siden har de ikke svaret han på mail eller noe. Han fikk kontakt med de en gang og da skulle de ringe han opp, men nei.. det har ikke skjedd. Så servicen på fotballverden er ikke all verden, men siden har mye bra.

Lenke til kommentar
Kort fortalt har jeg lyst til å samle litt fotballtrøyer fra diverse lag rundt omkring i verden, både de jeg holder med og andre.

 

Jeg vet at fotballshop.no har mye sånt, men med unntak av de viktigste engelske laga er det dårlig med 2007-utgaver av trøyer. Fiorentina-effekter har de heller ikke. Dette har sikkert noe med rettigheter osv. å gjøre; men er det noen som vet om andre steder (fortrinnsvis på nett) hvor man kan få kjøpt 2007-utgaver av trøyer fra typisk spanske og italienske lag?

9491155[/snapback]

Litt off-topic,men hvis du ønsker "klassikere",så kan www.toffs.com anbefales :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...