Gå til innhold

Får vondt i hode av flashbangs

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Når jeg spiller CS:S kastes det ofte flashbangs.. etter 5-6 flashbangs merker jeg at jeg begynne å få stor hodepine, lurte på om det gikk ann å skru av disse flashbangsene i options eller noe.. fant ingenting da men.. men hva med console?

Takker for alle svar

Endret av Overdox
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Altså, skru av det at du mister lyden og at du ikke får en hvit skjerm?

9490571[/snapback]

Ja

9490677[/snapback]

Uten å laste ned cheats er det umulig, anbefaler deg å holde deg til 1.6 eller gå til legen og forklare at du bare tåler 5 flashbangs så får du vondt i hodet :p

Skrevet
Uten å laste ned cheats er det umulig, anbefaler deg å holde deg til 1.6 eller gå til legen og forklare at du bare tåler 5 flashbangs så får du vondt i hodet :p

9490887[/snapback]

o.0 Som om det ikke er flashbangs i 1.6?

Blir da hvit skjerm der og

Skrevet

9490887[/snapback]

o.0 Som om det ikke er flashbangs i 1.6?

Blir da hvit skjerm der og

9491015[/snapback]

Men de er mye verre i CS:S.

Skrevet (endret)

Det burde jo vært en mulighet å gjøre slik at pipelyden forsvant og at skjermen ble svart istede for hvit. Effekten spillmessig blir den samme og du får ikke vondt i hodet. Send Valve en mail du ;)

Endret av QBab
Skrevet
Når jeg spiller CS:S kastes det ofte flashbangs.. etter 5-6 flashbangs merker jeg at jeg begynne å få stor hodepine, lurte på om det gikk ann å skru av disse flashbangsene i options eller noe.. fant ingenting da men.. men hva med console?

Takker for alle svar

9490542[/snapback]

Gjem deg når flashen kommer ^^

Skrevet

Takker for alle svar

9490542[/snapback]

Spør myg0t, de kan sikkert hjelpe deg. Plutselig kan du treffe hoder også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...