-Jungeldyret Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 Hei, da jeg staret opp Steam i dag måtte jeg laste ned en oppdatering. Merket med en gang at det var laget mye nytt. For det første har man jo nå en egen side/del som heter "Community", der du kan bygge opp din egen profil. "Friends"-delen har jo også blitt kraftig "forbedret", ved at man nå blant annet kan ha avatarer, snakke flere sammen om gangen og ringe hverandre alà Skype. Man kan heller ikke gå rett inn på "Friends" når man er ingame lenger, man må trykke shift+tab for å få opp "Community", for så å trykke seg videre til "Friends". Spør du meg, er dette ufattelig tungvint. Det er også sånn at det kommer en pop-up hver gang en venn går inn på et spill. Disse pop-upsene og avatarsystemet slo jeg av med en gang, synes det bare blir tull og lite oversiktlig. Men ellers synes jeg det er positivt at man kan velge om vennene dine skal sorteres etter navn, eller om de er online. Hva synes dere om den nye oppdateringen?
Dr. Jacoby Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 Jeg syntes den er noe piss, jeg er rett og slett skikkelig forbanna. Jeg har nettopp mista steam fordi jeg har win98. Har jeg rett til å kreve at steam skal fortsette støtte til win98? Jeg mener, da jeg betalte for condition zero og 1.6 kjøpte jeg jo det for å ha det, om ikke i evig tid så ihvertfall lenge. Føler jeg har betalt for et produkt jeg ikke kan bruke. På den annen side, jeg har ikke betalt for steam, det er jo spillene jeg har betalt for. Men jeg kan jo ikke spille de spillene uten steam?
-Jungeldyret Skrevet 13. september 2007 Forfatter Skrevet 13. september 2007 (endret) Jeg er enig i det du sier. Personlig er jeg ikke så veldig begeistret for Steam, da jeg opplever at det er noe tull med det ofte. Dette er litt OT, men hvorfor må du kjøre Win98? EDIT: Skrivefeil Endret 13. september 2007 av -Jungeldyret
JFM Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 jeg syns i bunn at steam er noe dritt. ang denne nye oppdateringen: har ikke spilt så mye. friends-listen er blitt bedre etter min mening. dette med å lage seg en profil er bare bullshit. takk. ps: håper steam vil få en bedre arvtaker snart edit:leif
Dr. Jacoby Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 Har en pc med 0.6ghz prossor, 512 mb ram(hvis ikke 256, var noe problemer med pci slot som surra litt), er ikke helt sikker på de andre speccsa. Tror ikke winxp hadde gått så bra, gjerne si meg imot though.
-Jungeldyret Skrevet 13. september 2007 Forfatter Skrevet 13. september 2007 Hver gang en venn skriver noe til meg via "Friends"-chat så kommer det en pop-up ingame som er veldig forstyrrende og irriterende. I tillegg gjør den at jeg ikke ser skuddene og pengene mine. Noen som vet hvordan jeg slår det av?
Bruktbilen Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 Skaff deg 2k Ministry, du kan ikke bruke 98!!
Agrostar Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 Har de fått noko som eg ikkje har fått?
Agrostar Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 Nei no fekk eg og det pinadø :!: Får sjå om eg likar det da.
Dr. Jacoby Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 win2000 er da også borte, hvis ikke jeg driter meg ut og tror win2k og winME er det samme.
simzERK Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 Liker ikke den nye oppdateringen. Som sagt det er tungvint. Og lite oversiktlig. Ellers funker det.
-Jungeldyret Skrevet 13. september 2007 Forfatter Skrevet 13. september 2007 (endret) Herregud, jeg blir mer og mer irritert jo mer jeg spiller! Oppdager ulemper hele tiden, nå kan jeg f.eks. ikke gå "silent" og se på stats samtidig, siden jeg da kommer inn på det "Community"-dritten!! EDIT: Skrivefeil. Btw, 1.6 minner meg mer og mer om noe alà facebook i cs-skin! :O Profiler? Endret 13. september 2007 av -Jungeldyret
Lapp1 Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 Hele greia suger rævva, rett og slett. Får FPS drop og virker som jeg har noe recoil lag, eller lag i det hele tatt som du har når du har høy ping, men pingen er da fin, rundt 30 ! Håper på ett valg mellom å ha det nye steam, og gamle. Orker ikke spille CS sånn som det er nå hvertfall.
JFM Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 nå kan jeg f.eks. ikke gå "silent" og se på stats samtidig, siden jeg da kommer inn på det "Community"-dritten!! 9489367[/snapback] det klager broren min å på. men han dukker på "shift". så han kan ikke dukke og se stats sammtidig
-Jungeldyret Skrevet 13. september 2007 Forfatter Skrevet 13. september 2007 Håper på ett valg mellom å ha det nye steam, og gamle. Orker ikke spille CS sånn som det er nå hvertfall. 9489740[/snapback] Enig, det hadde vært det beste. Da kunne de som ville ha masse eyecandy ha det sånn, og de som bryr seg om gameplay ha det på gamle måten.
jokkakim Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 kan jo skifte tast som aktiverer dritet da, men at det ikke skal gå ann å gjøre profilen sin privat igjen, etter at den har blitt uprivat på en eller annen måte, er bare helt teit. ga ikke mitt samtykke til at steam kan dele ut friends lista mi eller mye jeg spiller.....
Jooakim Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 Liker den nye oppdateringen. Om du plages av disse pop-up-ene, kan du fjerne muligheten for disse i Steam -> innstillinger/settings. Steam fungerer vel så bra som ikke-Steam.
Frederick_ Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 Og du kan gå silent og se på stats. Er bare å fikse på det Når du er ingame trykker du da shift+tab. Der får du settings for freinds, der kan du slå av lyd og popup. Du kan skifte tast for å få opp community greien, du kan også slå den av ingame. Tips; ikke skift til en bokstav du skriver med, da kommer den opp da å. Bare sånn at dere vet det
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 (endret) Jeg syntes den er noe piss, jeg er rett og slett skikkelig forbanna. Jeg har nettopp mista steam fordi jeg har win98. Har jeg rett til å kreve at steam skal fortsette støtte til win98? Jeg mener, da jeg betalte for condition zero og 1.6 kjøpte jeg jo det for å ha det, om ikke i evig tid så ihvertfall lenge. Føler jeg har betalt for et produkt jeg ikke kan bruke. På den annen side, jeg har ikke betalt for steam, det er jo spillene jeg har betalt for. Men jeg kan jo ikke spille de spillene uten steam? 9489118[/snapback] Microsoft sluttet jo å støtte Windows 98 og ME i fjor sommer, og jeg synes det er greit at de kutter støtte for 98 nå, istedet for å la det hindre for utvikling av nye elementer til Steam.Om du ser på Valves hardware survey, så er det snakk om 0.9% (av de som har sendt inn sine resultater) som kjører noe annet enn 2000, 2003, XP eller Vista. Selv liker jeg oppgraderingen, Steam ser litt penere ut og det er fint med et friends network som faktisk fungerer. Og folk som klager over at de ikke kan gå (shift) og se stats (tab) samtidig er på grensen til evneveike, evt. ikke interesserte i å se over hvorvidt det er mulig å Communities-funksjonen til en annen knapp. Jeg har den på Shift+|, og det funker fin-fint. Endret 14. september 2007 av Slettet-t9DveYkZ
iNeo Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 Hei, da jeg staret opp Steam i dag måtte jeg laste ned en oppdatering. Merket med en gang at det var laget mye nytt. For det første har man jo nå en egen side/del som heter "Community", der du kan bygge opp din egen profil. "Friends"-delen har jo også blitt kraftig "forbedret", ved at man nå blant annet kan ha avatarer, snakke flere sammen om gangen og ringe hverandre alà Skype. Man kan heller ikke gå rett inn på "Friends" når man er ingame lenger, man må trykke shift+tab for å få opp "Community", for så å trykke seg videre til "Friends". Spør du meg, er dette ufattelig tungvint. Det er også sånn at det kommer en pop-up hver gang en venn går inn på et spill. Disse pop-upsene og avatarsystemet slo jeg av med en gang, synes det bare blir tull og lite oversiktlig. Men ellers synes jeg det er positivt at man kan velge om vennene dine skal sorteres etter navn, eller om de er online. Hva synes dere om den nye oppdateringen? 9488903[/snapback] Dette har vell blitt gammelt, ikke nytt. Nytt for deg ja kansje når jeg tenker meg om:\ Uansett synes jeg ikke noe om det, ingen bruker det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå