R7Rahvin Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 Noen som vet om programvare som kan fylle ut et skjema? Har et excel-ark med 10.000 tall, trenger et program som leser inn ett tall, bytter til et annet program, limer inn tallet, trykker enter to ganger, bytter tilbake til excel, leser inn neste tall, og går i denne løkken til lista er tom.
R7Rahvin Skrevet 13. september 2007 Forfatter Skrevet 13. september 2007 Et program hvor jeg kan lage en makro bør vel fungere til dette?
kjeklulf Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 Det vil være adskillig lettere å hjelpe om du sier hvilket program dette skal settes inn i.
Harald Staff Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 Spørsmålet er om "et annet program" lar seg fjernstyre og helst har en åpen VBA objektmodell. Som Word eller Outlook for eksempel. I så fall kan du styre hele greia fra Excel. HTH. beste hilsen Harald
R7Rahvin Skrevet 13. september 2007 Forfatter Skrevet 13. september 2007 Nei, det er et lager/økonomi/whatnot-styringsprogram. Det heter Movex, for de innvidde. Etter litt mer tankegang regner jeg med at jeg kan bruke en vanlig keyboard-makro, som copy-alt+tab-paster, googler etter freeware nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå