Walts Skrevet 12. september 2007 Skrevet 12. september 2007 (endret) Er det noen grunn til at den er billigere der ? Tenkte jeg skulle kjøpe men ble litt skeptisk, og er det NTSC eller PAL de selger ? Link: http://shg.no/produkter/list2.asp?katid=12...=&rnd=0,2658001 Endret 12. september 2007 av djrabbit88
Ethernet Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 Vet ikke. Shg pleier å være veldig billige da
Fritz0r Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 De er orginalt kjøpt inn fra utlandet mistenker jeg, se bak på spill og esken på PS3'en om teksten er Norsk/Scandinavisk. Om det ikke er det, så bør dere forhøre dere om 5 års relkamasjons retten er gyldig i det hele tatt, for jeg tror at Sony sier nei om de først er kjøpt inn fra utlandet så videresolgt i webshoppen.
Walts Skrevet 13. september 2007 Forfatter Skrevet 13. september 2007 Ble litt skeptisk =) Tror jeg kjøper i butikk jeg vet jeg får riktig, hva er vel 400-500kr forskjell på en så dyr maskin =)
Aasgaard Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 Reklamasjonsretten gjelder selvsagt uansett, det er ikke opp til Sony å diktere den. Reklamasjonsretten er en rettighet du har i forhold til butikken der du kjøper en vare.
Alastor Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 Japp. Men SHG.no er en dansk butikk, og de har ikke solgt varer lenge nok i norge til å ha en 5-års-sak hos seg ennå. Blir spennende det, med tanke på at de importerer sine PS3'er fra tyskland.
Spillorakelet Skrevet 16. september 2007 Skrevet 16. september 2007 Kjøpte mitt tv billig gjennom shg, de paralell importerer derfor de lave prisene. Problemet blir jo om noe skulle gå galt med maskina da garantien ikke vil gjelde hos Nordisk film som har Playstation i Skandinavia
Liquidant Skrevet 16. september 2007 Skrevet 16. september 2007 (endret) Min PS3 fra SHG gikk ad undas. Jeg hadde den bare i to uker før den fikk en grusom feil, så jeg sendte den tilbake som reklamasjonssak. Gjelder ikke de samme kjøpslovene? Er jeg i deep shit nu? Endret 16. september 2007 av Liquidant
Alastor Skrevet 16. september 2007 Skrevet 16. september 2007 Neida, så lenge SHG.no eksisterer OG er villige til å følge norsk forbrukerkjøpslov så skal du være på trygg grunn. SHG har ikke solgt varer lenge nok i Norge til at vi har kunnet se hva de gjør med de litt "tyngre" bestemmelsene vi har i loven her i landet...så vi vet ennå ikke hva de vil gjøre når varer er mer enn 2 år gamle osv. Men du behøver ikke bekymre deg, din sak løser seg nok uten trøbbel .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå