Gå til innhold

Nok et FPS problem


Anbefalte innlegg

Saken er den at jeg har akkurat fått meg ny PC, som er 10000 ganger bedre enn min gamle utbrente PC fra år 1500; bokstavelig talt, den var helt elendig.

 

Nå har jeg installert Steam/CS, og hadde lagt inn alle console commandoer jeg bruker (ja, har fps max 101, rate, cmdrate og alt det der), men problemet er at jeg bare får 60 FPS. Aner ikke hvorfor dette skjer, og har søkt rundt omkring etter løsninger på dette, men finner ingenting om dette.

 

Systeminfo (ja, er lat):

 

111111111111jj1.jpg

 

 

 

Hva kan jeg gjøre for å få FPSen til 100? Skjønner bare ikke problemet :/

 

Takker for all hjelp.

Endret av Creowks
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror jeg fant ut hvordan jeg skrur av vsync på vista nå; Er en "linje"

 

Ytelse |------------|-----------| Kvalitet

 

Min er på kvalitet, så tror at vsync av tilsvarer ytelse i denne sammenheng. (nei, vista er ikke som xp.. er ikke bare å gå på egenskaper, avansert, 3d).

 

Har jeg rett eller?

 

 

EDIT: testa nettopp CS med den på ytelse, og har nå 100 fps.

 

Tråden kan stenges! Takk for hjelp

Endret av Creowks
Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...