Gå til innhold

Guitar Hero III rocker på PC (PC)


Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
  • 5 uker senere...
Noen som har no info? :ermm:

 

Fikk Guitar Hero 3 til pc i går satt å spilte det i noen timer. Altså har Frets of Fire kan ikke sammenlignes meg Guitar Hero 3 det blir jo det samme og sammenligne tetris med crysis. Guitar Hero 3 har også mye bedre layout og visuelt sett bedre en guitar hero 2. Det er mangen nye funskjoner i Guitar Hero 3, eg testa det på pc pga skulle se om det var verdt å kjøpe til nintendo wiien min, og det var det. Får dette spillet bør helst spillest med gitar men det går an og er lagt opp til å spille på tastatur viss en vill :new_woot:

 

Skal legge opp noen screenshots nå eg e ferdige på jobb. Det va MANGEN heftige sanger på 3en.

Endret av Xp3ri3nZ
Lenke til kommentar
Noen som har no info? :ermm:

 

Fikk Guitar Hero 3 til pc i går satt å spilte det i noen timer. Altså har Frets of Fire kan ikke sammenlignes meg Guitar Hero 3 det blir jo det samme og sammenligne tetris med crysis. Guitar Hero 3 har også mye bedre layout og visuelt sett bedre en guitar hero 2. Det er mangen nye funskjoner i Guitar Hero 3, eg testa det på pc pga skulle se om det var verdt å kjøpe til nintendo wiien min, og det var det. Får dette spillet bør helst spillest med gitar men det går an og er lagt opp til å spille på tastatur viss en vill :new_woot:

 

Skal legge opp noen screenshots nå eg e ferdige på jobb. Det va MANGEN heftige sanger på 3en.

Har det kommet til PC alt? :hmm:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Hei

Jeg har Guitar Hero 3 på pc.. Og har hørt at det går an å laste ned nye sanger til det.. Har laget meg bruker, når jeg går inn på "Onlin" på spillet.. og der står det noe me "doanload"... men står bare "Downloading coming soon".. Så.. Er det noen som vet når jeg kan laste ned sanger?

Lenke til kommentar

Hehe jamen og folk skal klage på Fof da!

 

1. Fof er gratis

2. lagger det eller klikker så er det vel på tide og laste ned ny RF mod som ligger på nette

3. Moden fikser Sync og lyd (merkelig knitring i lyden)

4. Kan spille PS2, PS3 og Xbox360 plater (må mod'e spillet først)

5. Kan koble til GH gitar

6. er fortsatt under utvikling så blir bedre

7. Kan spill multiplayer (hørte noen sa noe om at det ikke var det på fof)

8. Alle GH sanger pluss en god del som folk har laget selv.

 

ser ikke no minus i Fof..Selvfølgelig er GH bedre en Fof men for det første så er fof et prosjekt og kun for moro ikke konkurranse på spill markedet som GH. GH er kose spill i fylla sammen med venner. Fof er for og finne på noe på PC-en da man kjeder seg. Jeg har spillt det i 8-9 måneder og er stor fornøyd i og med at det er gratis. Ja sanger som folk har laget selv kan være dårlig lagd men en god del av dem er veldig bra ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...