BollaBenny Skrevet 12. september 2007 Skrevet 12. september 2007 Lastet nylig ned Track Mania Nations til min nye Hp dv9575 laptop. Problemet mitt er at jeg ikke kommer innpå spillet. Når jeg prøver får jeg følgende feilmeldinger: "Your Video card performance has not been found. A quick bench will be run" "Could not retrieve your graphic device performance. Automatic graphic quality may be inadequate" Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få spillet til å fungere?
Skogslik Skrevet 12. september 2007 Skrevet 12. september 2007 Du har Vista på pcn? dette spillet funker desverre ikkje i Vista veldig synn.
Urgruth Skrevet 12. september 2007 Skrevet 12. september 2007 Hva med dette? Alle som har installert og kjører TMN på Vista vet at man må oppdatere driverne til starforce, da de som følger med TMN ikke fungerer i Vista. Dette kan skje automatisk, eller manuelt (gå på sida deres og last ned driver) Fra http://www.trackmania.no/forum/viewtopic.p...highlight=vista
Pebino Skrevet 12. september 2007 Skrevet 12. september 2007 Du må starte ifra .exe, ikke ifra launcheren som følger med spillet Evt så må du kopiere en ferdig installert TMN versjon ifra et XP operativsystem, å starte ifra .exe
Piratpjokken Skrevet 12. september 2007 Skrevet 12. september 2007 Dette har jeg i dag fikset til 2 personer. Last ned trackmania, høyreklikk og kjør som administrator Last ned update, høyreklikk og kjør som administrator. Last ned star-force driver oppdatering Kjør trackmania(.exe) som administrator. Om det ikke funker da er det et problem jeg aldri har sett før..
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 12. september 2007 Skrevet 12. september 2007 Prøv å kjøre spillet i kombilitet modus, med XP
Lakrits Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 Sliter faktisk akkurat med det samme i min laptop .
Piratpjokken Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 Men gjør det jeg sier da: Last ned trackmania, høyreklikk og kjør som administrator Last ned update, høyreklikk og kjør som administrator. Last ned star-force driver oppdatering Kjør trackmania(.exe) som administrator.
Lakrits Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 Ja, gjør det. Vinduet kommer opp og lukker seg. Noen ganger slutter TMN å svare. :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå