Gå til innhold

spørsmål om FFIII


zeox

Anbefalte innlegg

Har spillt litt FFIII nå, og har et par ting som jeg grubler over.

Hvordan øker man MP? Ved å få opp job level?

hvordan restorerer man MP, annet enn ved å sove / drikke "vann"?

takker

 

edit: en liten ting til: hvor skal jeg etter at jeg har plassert det andre øyet til dragen? fulgte ikke helt med :S

Endret av zeox
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du finner elixirs i forskjellige kister rundt omkring i spillet. mange av dem finner du i skjulte rom.

 

Hvor du skal gå etter Nepto Temple (der dragen er):

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Du må gå tilbake til vikinglandsbyen og snakken med sjefen. Han gir deg en båt slik at du kan dra ut på havet. Dra ut på havet og til Tokkul Village (husker ikke hvor på kartet det ligger, men tipper vest for der du er). Her skjer det foreløpig ikke noe som har med historien å gjøre, men du kan få tak i noen items og equipment. Når du har funnet/kjøpt alt, så kan du dra vestover (såvidt jeg husker) til Village of Ancients.
Lenke til kommentar
Du finner elixirs i forskjellige kister rundt omkring i spillet. mange av dem finner du i skjulte rom.

 

Hvor du skal gå etter Nepto Temple (der dragen er):

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Du må gå tilbake til vikinglandsbyen og snakken med sjefen. Han gir deg en båt slik at du kan dra ut på havet. Dra ut på havet og til Tokkul Village (husker ikke hvor på kartet det ligger, men tipper vest for der du er). Her skjer det foreløpig ikke noe som har med historien å gjøre, men du kan få tak i noen items og equipment. Når du har funnet/kjøpt alt, så kan du dra vestover (såvidt jeg husker) til Village of Ancients.

9477428[/snapback]

takker og bukker :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...