Gå til innhold

Hjelp raskt: C&C 3 krasjer ved start

Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-EkRmMDKFIU
Skrevet

Hei! Jeg og en kamerat sitter her og ønsker å spille Command and Conquer 3 i multiplayer.... Jeg har dog et kjempeproblem.... Når jeg starter spillet så får jeg bare en svart skjerm; og ingenting skjer..... Hvis jeg trykker "alt+ctrl+del" dukker musepekeren opp på skjermen, men ingenting annet... Må hard-reboote for å komme bort herfra....

Kjører Nvidia6600, xp3500, og XP.. Hjelp anyone! Vi vil så gjerne spille! :)

Har Googlet en hel del uten å finne noe fornuftig :/

Mvh.

TH

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU
Skrevet

Holder på nå... 10 min og 32 sec igjen... Hjelper det mot problemet mitt? :)

Gjest Slettet-EkRmMDKFIU
Skrevet

Bleh, det hjalp ikke... Har nå oppdatert spillet, DirectX-driverene og skjermdriverne.... Anyone? Kan det være at maskinen ikke klarer å spille av HD-materialet i introvideoen?

Skrevet
Bleh, det hjalp ikke... Har nå oppdatert spillet, DirectX-driverene og skjermdriverne.... Anyone? Kan det være at maskinen ikke klarer å spille av HD-materialet i introvideoen?

9475155[/snapback]

hehe har du noen gang spilt spillet?

eller er det første gang?

Gjest Slettet-EkRmMDKFIU
Skrevet

Jeg har spilla det tidligere på denne maskinen.... Har deretter reinstallert windows med samme plata og samme drivere - og nå problemet...

Tenkte kanskje at det var selve windows-versjonen det var noe galt med (trodde ikke at det var SP2), så jeg ehm... lastet ned en ny versjon av windows, reinstallerte... Og nå et enda større problem; under installasjon av C&C får jeg opp random feilmeldinger om at div. filer ikke finnes på platen... Får retry/quit-boks opp, men samme feilmelding hver gang jeg trykker "retry"....

Har også en del random bluescreens (for det meste IRQ-relatert), så tror egentlig at jeg har en eller annen form for HW-feil.... Kjører nå på minimumskonfigurasjon (hk, cpu, minne, skjermkort + sys-disk + dvd-rom), så er egentlig ikke så mye mer jeg kan gjøre enn å begynne å bytte PC-deler :/... Blah.. Any Bright ones out there?

TH

Gjest Slettet-aNZFa3
Skrevet
Jeg har spilla det tidligere på denne maskinen.... Har deretter reinstallert windows med samme plata og samme drivere - og nå problemet...

Tenkte kanskje at det var selve windows-versjonen det var noe galt med (trodde ikke at det var SP2), så jeg ehm... lastet ned en ny versjon av windows, reinstallerte... Og nå et enda større problem; under installasjon av C&C får jeg opp random feilmeldinger om at div. filer ikke finnes på platen... Får retry/quit-boks opp, men samme feilmelding hver gang jeg trykker "retry"....

Har også en del random bluescreens (for det meste IRQ-relatert), så tror egentlig at jeg har en eller annen form for HW-feil.... Kjører nå på minimumskonfigurasjon (hk, cpu, minne, skjermkort + sys-disk + dvd-rom), så er egentlig ikke så mye mer jeg kan gjøre enn å begynne å bytte PC-deler :/... Blah.. Any Bright ones out there?

TH

9484680[/snapback]

Lastet ned Windows sier du? Ja der har du vel problemet, pluss at det ikke er lov å snakke om sånt noe på forumet.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...