Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 Hei! Jeg og en kamerat sitter her og ønsker å spille Command and Conquer 3 i multiplayer.... Jeg har dog et kjempeproblem.... Når jeg starter spillet så får jeg bare en svart skjerm; og ingenting skjer..... Hvis jeg trykker "alt+ctrl+del" dukker musepekeren opp på skjermen, men ingenting annet... Må hard-reboote for å komme bort herfra.... Kjører Nvidia6600, xp3500, og XP.. Hjelp anyone! Vi vil så gjerne spille! Har Googlet en hel del uten å finne noe fornuftig :/ Mvh. TH
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 Holder på nå... 10 min og 32 sec igjen... Hjelper det mot problemet mitt?
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 Bleh, det hjalp ikke... Har nå oppdatert spillet, DirectX-driverene og skjermdriverne.... Anyone? Kan det være at maskinen ikke klarer å spille av HD-materialet i introvideoen?
Rulator Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 Bleh, det hjalp ikke... Har nå oppdatert spillet, DirectX-driverene og skjermdriverne.... Anyone? Kan det være at maskinen ikke klarer å spille av HD-materialet i introvideoen? 9475155[/snapback] hehe har du noen gang spilt spillet? eller er det første gang?
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 Jeg har spilla det tidligere på denne maskinen.... Har deretter reinstallert windows med samme plata og samme drivere - og nå problemet... Tenkte kanskje at det var selve windows-versjonen det var noe galt med (trodde ikke at det var SP2), så jeg ehm... lastet ned en ny versjon av windows, reinstallerte... Og nå et enda større problem; under installasjon av C&C får jeg opp random feilmeldinger om at div. filer ikke finnes på platen... Får retry/quit-boks opp, men samme feilmelding hver gang jeg trykker "retry".... Har også en del random bluescreens (for det meste IRQ-relatert), så tror egentlig at jeg har en eller annen form for HW-feil.... Kjører nå på minimumskonfigurasjon (hk, cpu, minne, skjermkort + sys-disk + dvd-rom), så er egentlig ikke så mye mer jeg kan gjøre enn å begynne å bytte PC-deler :/... Blah.. Any Bright ones out there? TH
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 Jeg har spilla det tidligere på denne maskinen.... Har deretter reinstallert windows med samme plata og samme drivere - og nå problemet... Tenkte kanskje at det var selve windows-versjonen det var noe galt med (trodde ikke at det var SP2), så jeg ehm... lastet ned en ny versjon av windows, reinstallerte... Og nå et enda større problem; under installasjon av C&C får jeg opp random feilmeldinger om at div. filer ikke finnes på platen... Får retry/quit-boks opp, men samme feilmelding hver gang jeg trykker "retry".... Har også en del random bluescreens (for det meste IRQ-relatert), så tror egentlig at jeg har en eller annen form for HW-feil.... Kjører nå på minimumskonfigurasjon (hk, cpu, minne, skjermkort + sys-disk + dvd-rom), så er egentlig ikke så mye mer jeg kan gjøre enn å begynne å bytte PC-deler :/... Blah.. Any Bright ones out there? TH 9484680[/snapback] Lastet ned Windows sier du? Ja der har du vel problemet, pluss at det ikke er lov å snakke om sånt noe på forumet.
ilpostino Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 Lastet ned Windows sier du? Ja der har du vel problemet, pluss at det ikke er lov å snakke om sånt noe på forumet. what he said.
Anbefalte innlegg