Gå til innhold

ting å gjøre i puerto rico?


Zoxc

Anbefalte innlegg

Hei. er med i speideren og vi skal til Puerto rica på Gran canaria.  :D

men hver av oss må finne på en ting vi skal gjøre,

så er det noen som har vært i Puerto rico og veit om noen digge aktiviteter?

 

EDIT: Virker som ein av mine venner ikkje gidder å logge meg ut... Vil ikkje ha sant speider tull i Mine innlegg :tease:

Endret av Zoxc
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er vel et relativt laid-back sted, men man kan vel gå en tur. Ellers har de en ganske moro båt som kjører rundt i bølgene (en slags berg-og-dalbane til sjøs er vel beste beskrivelsen jeg kan gi). De har også vannscootere og slik fallskjerm-etter-båt ting som jeg ikke helt husker navnet på. Delfinsafari har de også (et par timers båttur, er ikke garantert at man ser delfiner). Det er også en gammel seilskute (motordrevet nå til dags) som går forbi der, men tipper det for det meste er soling som foregår ombord på den.

 

På kveldstid har jeg erfart (fra hotellrommet) at det finnes karaokemuligheter, som ventet :p

Lenke til kommentar

Lei en bil! Fantastisk og svært variende natur på denne øya. Man finner raskt ut at øya har mer å by på enn turistifiserte tettsteder.

 

Ta en tur til Las Palmas, litt shopping og byliv er herlig avkobling fra sand og solkrem. Går busser hele dagen, bussen finner du et par steinkast fra kjøpesenteret.

 

God tur! :)

Endret av ThuleAudio
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...