Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

50cc ligge sykkel.


Ninjaelg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror dessverre at 22km/t over fartsgrensen fører til tap av førerkort :hmm:

Jeg er ikke imot trimming, og synes det skulle vært helt unødvendig å måtte gjøre det. Faktisk utgjør det en større trussel å å være en sinke i trafikken etter min mening. Jeg har selv trimmet min moped, men nå som jeg har fått meg lettmotorsykkel så er gleden av å kjøre 200% større, ettersom jeg har loven på min side.

Endret av RagnaRock
Lenke til kommentar
For og si det sånn, jeg liker ikke fronten og kåpa på Aprilia Rs'ene. Er selv inne på samme tanken, men klarer ikke bestemme meg.

Tzr eller rx....

9523516[/snapback]

 

Kåpene og fronten på de gamle RS'ene er stygge altså fra 06 og nedover, men på den nyeste(07 modellen) er både kåpene og fronten driitpene :dribble: De ligner ikke i det hele tatt på de andre, bortsett fra fargene da så klart.

 

Kommer nok til å kjøpe den hvis jeg får råd, hvis ikke kjøper en av TZR modellene.

Lenke til kommentar
jeg har en TZR, og hele kåpa er bare laget av plast... Detter du eller velter med denne mopeden så ser den helt forferdlig ut, og plas tåler ikke mye :hrm:

9526358[/snapback]

 

For å si det sånn, dette er ikke et problem for kun TZR. Sleng hvilken som helst sykkel i bakken i en viss fart og det ser ikke pent ut, plast eller ikke. Plasten er dessuten jævlig sei, når jeg deiset i bakken i 50 kmt ble det ingen sprekker, kun noen svære riper.

 

Ps: Er interessert i å høre hvilken racing moped som ikke ser forferdelig ut etter møtet med asfalten. ;)

Endret av Anathema
Lenke til kommentar
Riejuen er drittbra. Dessverre var moped alltid uaktuelt for meg, og nå har jeg lett motorsykkel. Riejuen er definitivt noe av det beste du kan få tak i, dritfin, og IKKE LITEN. Den er mye større enn mange lettsykler!

9473634[/snapback]

Har du noken gong sett en RS2?

9537966[/snapback]

 

Hvor i alle dager fikk du det quotet fra?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...