superkaviar Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 Hei! jeg har nylig kjøpt battlefield 2142. men et problem er i min vei xD Hver gang jeg går inn på en server blir jeg sparket ut av punkbuster. jeg har kjøpt original med serialkey og har ikke cheats på pc`en. Noen som har en forklaring på dette? Hva kan jeg gjøre? takker for svar -HP-
Kimelimm Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 Dette er feil plass og spørre om, men se i Battlefield forumet Der står det sikkert *be om mod til og flytte den*
elf_man Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 Hei!jeg har nylig kjøpt battlefield 2142. men et problem er i min vei xD Hver gang jeg går inn på en server blir jeg sparket ut av punkbuster. jeg har kjøpt original med serialkey og har ikke cheats på pc`en. Noen som har en forklaring på dette? Hva kan jeg gjøre? takker for svar -HP- 9471684[/snapback] Vanlig feil i BF2142 desverre. Løsning? Finn et annet spill å spille. Med BF2142 får du et spill som er gjennomsyret av reklame og en hel haug bugs. Hadde store forventninger til dette spillet selv, men ble utrolig skuffet
nabbskall Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 Har du brannmur? Eller annen tredjepartsprogram som kommuniserer med spillet?
MrLee Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 (endret) Hei!jeg har nylig kjøpt battlefield 2142. men et problem er i min vei xD Hver gang jeg går inn på en server blir jeg sparket ut av punkbuster. jeg har kjøpt original med serialkey og har ikke cheats på pc`en. Noen som har en forklaring på dette? Hva kan jeg gjøre? takker for svar -HP- 9471684[/snapback] Vanlig feil i BF2142 desverre. Løsning? Finn et annet spill å spille. Med BF2142 får du et spill som er gjennomsyret av reklame og en hel haug bugs. Hadde store forventninger til dette spillet selv, men ble utrolig skuffet 9471939[/snapback] Ta deg en bolle (hvilken reklame er det du sikter til egentlig? jeg har spillt aktivt nå i nesten ett år og har ikke sett en eneste reklame, uten om ingame billboards for fiktive selskap - og seriøst, hvem forventer ikke å se billboards i byer, langs veier o.l.?) Ontopic: Du kan prøve å oppgradere punkbuster manuellt : http://bf2142.totalgamingnetwork.com/forum...read.php?t=5767 du må også som tidligere nevnt, sørge for at både BF2142 OG punkbusterA og B filene har tilgang til nettet. Endret 11. september 2007 av MrLee
elf_man Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 Hei!jeg har nylig kjøpt battlefield 2142. men et problem er i min vei xD Hver gang jeg går inn på en server blir jeg sparket ut av punkbuster. jeg har kjøpt original med serialkey og har ikke cheats på pc`en. Noen som har en forklaring på dette? Hva kan jeg gjøre? takker for svar -HP- 9471684[/snapback] Vanlig feil i BF2142 desverre. Løsning? Finn et annet spill å spille. Med BF2142 får du et spill som er gjennomsyret av reklame og en hel haug bugs. Hadde store forventninger til dette spillet selv, men ble utrolig skuffet 9471939[/snapback] Ta deg en bolle (hvilken reklame er det du sikter til egentlig? jeg har spillt aktivt nå i nesten ett år og har ikke sett en eneste reklame, uten om ingame billboards for fiktive selskap - og seriøst, hvem forventer ikke å se billboards i byer, langs veier o.l.?) Ontopic: Du kan prøve å oppgradere punkbuster manuellt : http://bf2142.totalgamingnetwork.com/forum...read.php?t=5767 du må også som tidligere nevnt, sørge for at både BF2142 OG punkbusterA og B filene har tilgang til nettet. 9472236[/snapback] Herregud da mann. Dette er et vanlig problem i BF2142 og Punkbuster. Mange personer, meg selv inkludert har gjort alt som alle guider sier, men blir fortsatt disconnecta fra servere. Har du ikke sett reklame er du heldig, spillet åpner jo for massiv reklame hvis spillet faktisk hadde blitt en hit i MP miljøet. Heldigvis er BF2 mye bedre på dette området, og uten reklame i det hele tatt.
MrLee Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 Min reaksjon kom på det faktum at du ikke forsøker å hjelpe OP med problemet, men kommer med "dritt" som ikke har noe med den faktiske problemstillingen å gjøre.
elf_man Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 Min reaksjon kom på det faktum at du ikke forsøker å hjelpe OP med problemet, men kommer med "dritt" som ikke har noe med den faktiske problemstillingen å gjøre. 9472915[/snapback] Og dette fordi det i veldig mange tilfeller ikke er noe man kan fikse. Selv har jeg brukt fustrerende mange timer på å få dette til å fungere, uten hell. Kunne kanskje formulert meg litt anderledes, men sånn er det nå.
superkaviar Skrevet 11. september 2007 Forfatter Skrevet 11. september 2007 hei igjen, jobber med saken takk for hjelpen MrLee -HP-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå