Kimelimm Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 Hei! Jeg er litt forvirra over en sang jeg har her. En kamerat sier at JEG har lagd den, men jeg kan ikke være så god (antar jeg) og det høres ut som puplikum bak sangen helt først, og det jeg undrer på, hvis ikke jeg har lagd den, er det noen som har hørt den fra et orginal band eller noe? Laster opp sangen her. IKKE bry dere om "DJ Kimmag-Noe drastisk" det er bare noe jeg skrev... Vær seriøse, er veldig forundret... DJ_Kimmag_Noe_drastisk.mp3
Stian89 Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 (endret) Okay.. couple problems here. Nr. 1. Denne "sangen" var absolutt horribel å høre på. Dette er noe av det styggeste jeg har hørt på lang tid. Nr. 2. Tittelen "sang" er ikke fortjent. Nr. 3. En 5 åring kunne toppet dette med programmet eJay. No offence, og ja, jeg er seriøs. /Min mening Endret 11. september 2007 av Stian89
Kimelimm Skrevet 11. september 2007 Forfatter Skrevet 11. september 2007 (endret) Ba jeg om meninger som ikke hjelper meg? Det har ingenting med ejay og gjøre heller, fordi ejay sux! Min mening, nå venter jeg på et orgentlig svar som kan hjelpe meg med spørsmålene mine! EDIT: Synes den er ganske fengene jeg Endret 11. september 2007 av Kimelimm
Lycantrophe Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 Fengende? Sier meg enig med Stian89
Whalecore Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 Hva faen. Husker du ikke om du lagde den eller ikke? Føler dette er en snikende måte å prøve å skryte på seg noe.. Ikke at det var noe å skryte av uansett.
Kimelimm Skrevet 11. september 2007 Forfatter Skrevet 11. september 2007 OMG er det så vanskelig ?! Jeg skulle ha hjelpende svar, ikke kommentarer på sangen, jeg har drivi og laga musikk i 2 år, og husker da ikke alt jeg har prøvd meg på, hAR NOEN HØRT DEN FØR AV EN ANNEN ARTIST ELLER IKKE?! omg. *fustrert*
Lycantrophe Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 OMG AZZÅ. Aldri hørt den før. (Heldigvis)
aemil Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 Nei, har ikke hørt den fra noen artist, og jeg tviler på at et plateselskap med respekt for seg selv ville gitt noe så surt og amatørmessig. Fornøyd?
Kimelimm Skrevet 11. september 2007 Forfatter Skrevet 11. september 2007 Ja ok, da er det en liten sjangs for at jeg har lagd den takk AnR der fikk jeg svar. PS Det er jo bare en liten bit, hvis noen produkjsons folk hadde lagd den var den sikkert på 5 min eller noe
Lycantrophe Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 Unnskyld, men er det da ikke større sjanse for at du har laget den?
Cuneax Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 Dette virker som et dårlig kamuflert PR-jippo. Det lureste hadde vært å legge ut låta i Lurer du på hva sangen heter? og spurt om noen visste hvem som hadde lagd den. Hvis ingen visste det, ville det være mest sannsynlig at ingen andre hadde lagd den. Nå er alle som deltar i tråden blitt farget av det som står i første innlegg. Denne tråden stenges pga den i all sannsynlighet kommer til å tiltrekke seg enda mer tull og tøys. Trådstarter bes være mer taktisk neste gang
Anbefalte innlegg