Gå til innhold

Hjelp til oppgradering av PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle komponentene er av høy kvalitet og er ansolutt å anbefale. Bortsett fra skjermene - jeg har ingen erfaring med noen av dem. Jeg har selv Samsung 226BW:

http://netshop.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=45305

og er veldig fornøyd med den. 20" er litt for liten til å kjøre 1680x1050 etter min mening.

 

Hvis du absolutt skal spare på noe - ikke gjør det på skjermen, det er tross alt den du skal sitte å stirre inn i en god stund fremover :)

Lenke til kommentar

Takk for svar så langt,

 

Kent-hugo, ja den benq skjermen har jeg vel egentlig skrinlagt..

Forslaget til Caze var veldig veldig fristende.

 

heisann80, grunnen til at jeg valgte de to komponentene der var pga mulighetene til å klokke. Jeg har hørt at MSI 8800 GTS OC er de eneste som har klokka shaderprossessorene(aner ikke om dette er riktig ord for dette?), men iaf skal visstnok disse kortene yte ca 10% bedre enn konkurentene.

Når det gjelder hk er jeg usikker ja.. Tok det gigabyte kortet rett og slett pga heftig kjøleløsning. Og også det faktum at Gigabyte og Asus er vel de to merker jeg lener mest mot.

Lenke til kommentar

Gigabyte GA-P35C-DS3R ser ut till att køre nesten vilken av de nyare intel cpuna rätt till 3.2 utan problem. Sedan må man fixa litt med volten eller timingsen på ram. Trur du lätt klarar 3.2 som minimum (har funnit på nett om folk som får den opp i 3.6Ghz). Uansett hovedkortet är grejt o har fin bios som är øversiktlig. Finns såklart bättre men før ett kurrant pris så är det bra. Muligens asus har p5k eller noe som e bedre?

 

Kjører min E6750 på 3,6GHz med det hovedkortet..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...