Gå til innhold

Tiger på kort avstand


acer290

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Desverre synes jeg du har gjort samme tabbe som jeg pleier å gjøre: gått for nærme.

 

Ja, du skal være litt forsiktig med å gå for nærme en tiger. Det er en tabbe man skjelden gjør mer enn èn gang.

 

Veldig fin pus, det er jo langt ifra noe dårlig bilde. Den har et fint uttrykk, litt drømmende, kloke øyne. Finere enn det neste du la ut, det med to tigre. Jeg er enig i at litt mer av tigern kunne vært med, ikke nødvendigvis bakkroppen, men forbeina, eller i allefall bogen. Og litt sterkere farger, ja, det hadde både pusen og bakgrunnen hatt godt av.

Lenke til kommentar

Jeg syns bildet ditt har litt potensialet, men du har gjort for lite med det i etterkant til at det kan forsvares å kalle det bra nå.

Jobb litt med farger, skarphet osv til du får bildet sånn du vil ha det. Motivet ditt er slett ikke ille, men det blir litt platt, fargeløst og kjedelig.

Dro i spakene i to minutter i Lightroom, bare for å se. Har ikke på noen måte lagt sjela mi i det, så det står ikke til gull dette, langt derifra, men det gir en liten pekepinn på hva jeg syns kunne gjort bildet mer spennende.

Dette var utvilsomt det beste av de to du har lagt ut.

(si fra om du vil jeg skal slette bildet)

 

Lenke til kommentar
Jeg syns bildet ditt har litt potensialet, men du har gjort for lite med det i etterkant til at det kan forsvares å kalle det bra nå.

 

 

Ja, jeg ser jo at det har muligheter for forbedring, bildet hadde ikke blitt fargekorrigert før, har dessverre ikke Lightroom, men vurderer å kjøpe Aperture. For all del ikke slett bildet, det er jo dette man lærer litt av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...