Bettibell Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 (endret) Bruker uTorrent som torrent. nedlaster men programmet lager noen del filer som den sletter etter at filene er ferdig nedlasta, hva er poenget med disse? Aldri fått de før nå. Endret 10. september 2007 av Ranxeroz
Zeph Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori.
aspic Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 Anyway, eg vil tru desse filene er midlertidige filer, altså om du laster ned ei program lagrer det midlertidige programmet seg i den mappa, og når nedlastinga er ferdig flytter uTorrent programmet over i din nedlastingsdestinasjon?
Bettibell Skrevet 10. september 2007 Forfatter Skrevet 10. september 2007 Anyway, eg vil tru desse filene er midlertidige filer, altså om du laster ned ei program lagrer det midlertidige programmet seg i den mappa, og når nedlastinga er ferdig flytter uTorrent programmet over i din nedlastingsdestinasjon? 9466291[/snapback] Hø?
Bozzeye Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 Slik er vel vanleg? Er i hvert fall slik med f.eks. Limewire; den lagrer midlertidige filer i ei mappe som heiter "incomplete" og etter filene er ferdig lasta ned blir den midlertidige fila sletta, ettersom den eigentlege fila er ferdig.
Bettibell Skrevet 10. september 2007 Forfatter Skrevet 10. september 2007 Men jeg har aldri fått det før nå, også må jeg tømme papirkurven hele tia
Bettibell Skrevet 10. september 2007 Forfatter Skrevet 10. september 2007 Eg trur du bør fjerne det biletet. 9466376[/snapback] Venter til en admin komenterer det.
Zeph Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 Vennligst les Retningslinjene punkt 8 om piratvirksomhet. #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Tråden er eit brudd på retningslinjene og blir stengt. Reaksjoner på moderering tas ved å sende ein eller bruke -knappen.
Anbefalte innlegg