mad_arab Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 Selg lykkemynten din, så kan de få wow kontoen din gratis med på kjøpet. Da blir det vel plutselig mere lovelig, eller? 9462635[/snapback] Tror du har misforstått hele poenget. Blizzard banner deg uansett om de finner det ut. Du kan fortelle dem at du solgte lykkemynten din, og de kommer bare til å le av det. I forhold til norsk lov er det uansett ikke forbudt, så det er ikke noe poeng i å selge mynten.
Talwin Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 Jeg har tatt meg en 2 ukers pause akkurat nå for å ordne opp i litt rl greier, men jeg har planer om å reaktivere over neste helg igjen. Personlig så ville ikke jeg solgt accounten min, rett og slett fordi det er fordømt dårlig timelønn, og avatarene jeg har bygget opp er verd mye mer enn prisen jeg kunne fått på ebay.
Hbroom Skrevet 10. september 2007 Forfatter Skrevet 10. september 2007 Vel, selv om dette innleggets emne ble tøyd alle mulige retninger så skal jeg innrømme at jeg ikke er sikker hva jeg gjør.. har ikke spilt på en stund men er litt keen på å begynne igjen:P men men... liker å mimre til min første char.. ingenting er som å levle opp char nr. 1:D det var tider det<3 lane med kameratene å komme til STV for første gang:P jeje talkes chikitaz<33
psyches Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 Jeg vet om wow spillere som solgte alt og 1 måned etterpå hadde kjøpt seg wow igjen. 9456872[/snapback] Vel, jeg er en av dem som gjorde det samme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå