Gå til innhold

Noen praktiske spørsmål om NDS


zeox

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bruker eBay for å importere spill. Der finner du alt, og kan fort finne akkurat det spillet du vil ha til billigst mulig pris. Jeg pre-ordera Pokemon Pearl uka før det kom ut i USA for rundt 200,- for eksempel. Anbefales på det sterkeste!

 

Must have? Kommer veldig ann på hva du liker. De spillene jeg har kost meg mest med er: Harvest Moon DS, Phoenix Wright Ace Attorney, Warioware og kanskje spesielt Pokemon Diamond/Pearl.

 

Aner rett og slett ikke hvor lang batteritiden er i hvilemodus, men vil anta at det er leeeeeenge. Med minst mulig lys, og det holder lenge, så rekker batteriet til 12 timers spilling.

 

Gratulerer med DS, det er en fantastisk liten maskin! :D

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle slenge meg på tråden, siden jeg har et par praktiske spørsmål selv.

Når jeg skal koble til med wifi i mariokart får jeg beskjed om at "The access point's security settings are not supported by the Nintendo DS". Jeg har en belkin 54g router. Vet noen hva som skal til for å få DSen online?

 

Også lurer jeg på om folk har erfaring med å bruke dsen som mp3spiller. Er det bra lyd, eller er det type mobiltelefonkvalitet på outputen?

 

På forhånd takk

Lenke til kommentar
Tenkte jeg skulle slenge meg på tråden, siden jeg har et par praktiske spørsmål selv.

Når jeg skal koble til med wifi i mariokart får jeg beskjed om at "The access point's security settings are not supported by the Nintendo DS". Jeg har en belkin 54g router. Vet noen hva som skal til for å få DSen online?

 

Du må enten ha nettet åpent, eller bruke WEP-kryptering. DS-en støtter ikke WPA-kryptering, som det høres ut som at du bruker.

Lenke til kommentar
Også lurer jeg på om folk har erfaring med å bruke dsen som mp3spiller. Er det bra lyd, eller er det type mobiltelefonkvalitet på outputen?

 

Jeg har mp3-spiller på DS'en, og er ganske fornøyd, men med de interne høytalerne til DS'en blir lyden ganske crappy. Kvaliteten er veldig opp til hvilke høytalere/headset du kobler til. Headset med volumkontroll anbefales på det sterkeste, siden du ikke kan stille volum på DS'en med mp3-spiller.

Lenke til kommentar
I mine øyner er Castlevania: Portrait Of Ruin det klart beste av de. Faktisk det spillet jeg har spillt mest til DSen min. Forbann Juliusa mode :p

 

Pluss at det nye worms spillet skal vist være bra

9458336[/snapback]

 

Har ikke spillt Dawn Of Sorrow selv, men ble anbefalt å kjøpe Portrait Of Ruin av de to. Angrer ikke et sekund på det :)

 

Worms spillet ser veldig artig ut! Husker gode gamle dager med Worms 2 på PC'en til en kompis :D

Lenke til kommentar

Bruker for det meste dvdcrave.com, videogamesplus.ca og dvdboxoffice.com. Begge de to siste er kanadiske sider, mens dvdcrave er australsk, men det skal sies at dvdboxoffice har vært litt vel trege med frakten.

 

Must have spill som du ikke har(etter min mening):

Mario Kart DS

Castlevania Dawn of Sorrow

Puzzle League

Mario 64

 

Ellers finnes det en hel haug med gospill, det er i grunn bare et spørsmål om hvilke sjangrer du liker.

Lenke til kommentar

Luminous Arc er et spill jeg selv bruker veldig mye tid på om dagen.

Zoo Keeper er et annet spill jeg spiller mye når jeg legger meg (dette har eksistert i mange år på andre plattformer forresten).

 

FF serien på DS er utdatert og er bare en kilde til irritasjon. (Tenker da spesielt på at det er vanskelig å plukke opp historien hvis du ikke spiller det jevnlig. For ikke å snakke om alle de tilfeldige kampene selv om du er 40 levler over monsterne...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...