Gå til innhold

Seinfeld-quiz! (les første post)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror ikke det, dersom han ikke var med i flere enn to episoder.

Se oppføring nr 55:

http://www.imdb.com/name/nm0024593/

 

Kan gi et par hint angående de tre siste jeg tenker på:

Den ene karakteren har vært med i tre episoder, den første som spilte vedkommende gjorde det bare én gang.

Den neste karakteren har vært med i et tosifret antall episoder, den første som spilte vedkommende gjorde det også bare én gang.

Den siste karakteren er litt spesiell. At en ny skuespiller erstattet den som opprinnelig spilte rollen var det nok ikke mange som la merke til.

Endret av bellad76
Lenke til kommentar

Lloyd Braun, dukket først opp i The Non-fat Yoghurt. Han dukket senere opp som karen som skal selge Jerry kinesisk tyggegummi, da spilt av en annen skuespiller.

 

George Steinbrenner spilte seg selv i en episode, men han ble klippet bort og erstattet av en skuespiller.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Hvilke andre episoder er han som skriker "shut up" med i, og hvorfor er du sikker på at det er den samme karakteren? Ikke han jeg tenkte på, men om dette stemmer så er vi oppe i seks.

 

Steinbrenner er jo riktig, men ikke av den grunnen dere oppgir. Den ekte Steinbrenner sine scener ble redigert bort og aldri sendt på lufta. Derimot er det to forskjellige personer som har spilt kroppen til Steinbrenner.

 

Da mangler det bare én person blant de jeg tenkte på. Denne karakteren var med i over ti episoder, og hadde langt flere replikker enn bare "shut up" eller lignende:)

Endret av bellad76
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...