mortenandre Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 (endret) Hei, Er det noen som vet noe om Soldier of Fortune 3? Når det kommer ut, trailer...osv Endret 8. september 2007 av mortenandre
rbr Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 (endret) Hei, Er det noen som vet noe om Soldier of Fortune 3? Når det kommer ut, trailer...osv 9450897[/snapback] soldier of fortune 3 er bekreftet. hvor langt de har kommet med det vet jeg ikke. gleder meg iallefall til det kommer. håper det blir som det var i eneren og toeren.skyte i filler feks hode og bein hehe. Endret 8. september 2007 av rbr
Bear^ Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 Soldier of Fortune 3 er døpt om til Soldier of Fortune: Pay back og det er dessverre ikke Raven som står bak utviklingen av spillet, men Cauldron. Spillet blir også en såkalt Activision Valut tittel. Dette kan innebære, i samsvar at det ikke er Raven som står bak, at dette dessverre blir et 100% møkkaspill. Det har i alle fall jeg troen på at det blir, Raven er selskapet som jeg forbinder med Mullin's eventyr over de 1000 kroppsdeler som ligger strød lit her og litt der.
thehazen Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 Og med det kan man bare slutte og glede seg og ikke bruke mer av sin dyrbare tid på og bry seg. SKUFFET. Mvh Mr. Negativ-Hazen
kilik Skrevet 3. oktober 2007 Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Spillet skal være ferdig utviklet og ute i butikkene i neste måned, november. Butikkene har allerede fått promogreier: Håper de ikke har fucket opp dette. SOF1 er faktisk en av mine favoritt-FPS. Deilig run-and-gun... Endret 3. oktober 2007 av kilik
Hrundi V. Bakshi Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 Ser at spillet nå har en releasedato satt til 23 november (europa) og 20 november for USA. Har dukket opp screenshots hos tothegame også (mange av de samme som i posten over her). Soldier of Fortune: Payback Kommer til PC, Xbox360 og PS3. Jeg håper det kan bli ett bra spill, men jeg har ikke helt troen. Får heller håpe på at spillet kan overraske meg positivt. Her er den offisielle hypen; Soldier of Fortune Payback evolves the signature gameplay of its predecessors with refined controls, tension-packed warzones, and an enemy damage system that may be shocking to even experienced FPS players. Boasting more weapons options than any previous Soldier of Fortune installment, Soldier of Fortune Payback’s impressive arsenal includes an array of more than 30 weapons including sub-machine guns, assault rifles, sniper rifles, projectile explosives, weapon attachments and cutting-edge tactical weapons. Soldier of Fortune Payback will satisfy online gamers with many of their favorite online multiplayer modes including Deathmatch, Team Deathmatch, Elimination, Team Elimination, Capture the Flag, and Demolition. Additional online options include maps tuned specifically for multiplayer action, persistent stat-tracking throughout the gamer’s online career, and many server settings for custom online play.
FPShooter Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 SoF2 er mitt favorittspill i SP så jeg hadde håpet på noe bedre enn dette, men det kan jo bli brukbart. Traileren kan lastes ned fra gamershell.com nå. Hvis det er 100% ingame som vises i traileren så er i alle fall grafikken bra.
Gunfreak Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 grafikken var jo overaskende bra for å være en value spill
.tomf Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 grafikken var jo overaskende bra for å være en value spill Tenkte jeg også. Jeg så for meg CS1.6 grafikk.
kilik Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 Så da ikke så verst ut. Men tviler på at det når opp til klassikeren SOF1.
FPShooter Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Tenkte jeg også. Jeg så for meg CS1.6 grafikk. Tror dere glemmer at det kommer til XBOX360 og PS3 også. Selv om spillet får litt lavere pris er det ikke slik at de prøver å gjøre grafikken stygg eller bruke en 10år gammel grafikkmotor.
Gunfreak Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Tror dere glemmer at det kommer til XBOX360 og PS3 også. Selv om spillet får litt lavere pris er det ikke slik at de prøver å gjøre grafikken stygg eller bruke en 10år gammel grafikkmotor. det som er standar blandt value tittler
turb0man Skrevet 16. oktober 2007 Skrevet 16. oktober 2007 Står ingen plasser at dette er en Value-tittel, bare så det er sagt
Villanden Skrevet 16. oktober 2007 Skrevet 16. oktober 2007 Så da ikke så verst ut dette. Får bare håpe de har med et par flere face models i fullversjonen. mener jeg så et fjes for hvert antrekk.
kilik Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 For de som frykter lite blod og vold: Spillet er bannlyst i Australia
Plank Plank Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 For de som frykter lite blod og vold: Spillet er bannlyst i Australia Det er et godt tegn! Håper dette spillet blir sinnsykt groteskt, voldelig og brutalt! På traileren er det en som tydeligvis er skadeskutt som går og soser rundt om kring i sjokk, og det lover godt!
turb0man Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Står ingen plasser at dette er en Value-tittel, bare så det er sagt Ifølge prisene i lanseringsguiden på gamer.no så koster Sof:Payback 50kr mer enn både Crysis og COD4
FPShooter Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Syns 235 kr er ganske billig uannsett. http://www.megastorenorge.no/template/next...amp;source=1900
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå